Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای از پذیرش کلوخه سنگ آهن که از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران عرضه می شود در بازار اصلی این بورس خبر داد.

با صدور اطلاعیه ای اعلام شد؛ پذیرش کلوخه سنگ آهن در بازار اصلی بورس کالا

بورس24 : مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای از پذیرش کلوخه سنگ آهن که از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران عرضه می شود در بازار اصلی این بورس خبر داد.

براساس این اطلاعیه، پذیرش کلوخه سنگ آهن پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و هشتادمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۱۲ اسفند ماه جاری در بازار اصلی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت.

سید جواد جهرمی معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران به تازگی و با یادآوری این موضوع که شاهد تکمیل عرضه زنجیره فولاد در بورس کالا هستیم، گفت: برنامه بورس برای حوزه فولاد، تکمیل زنجیره عرضه محصولات است در این خصوص ایمیدرو با ارسال نامه ای اعلام کرده ۱.۵ میلیون تن سنگ آهن در قالب معاملات حراج باز عرضه خواهد داشت که عرضه ها به صورت هر دو هفته یک بار انجام می شود. با انجمن سنگ آهن نیز برای عرضه ها به توافق رسیدیم و امیدواریم بتوانیم این رویداد مهم را عملیاتی کنیم.

سعید عسکرزاده دبیر انجمن سنگ آهن نیز در خصوص تفاهمنامه امضاشده میان انجمن و بورس کالا گفت: موضوع عرضه محصولات بالادست در بورس کالا و استفاده از ابزار بورس برای ایجاد شفافیت در سامانه معاملات بالادست، سال هاست مدنظر انجمن بوده و در حال پیگیری آن بودیم. از این رو براساس این تفاهمنامه، مقرر شد روزهای یکشنبه هر هفته این محصولات در بورس عرضه شوند.

وی معتقد است بورس یکی از بهترین ابزارهایی است که قیمت گذاری دستور ی را حذف می‌کند و تمام محصولات زنجیره فولاد در یک رقابت سالم، می‌توانند در بورس عرضه شوند و توازن و عدالت به زنجیره فولاد برگردانده شود.

منبع: کالاخبر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24