Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

براساس اطلاعیه عرضه بازار املاک و مستغلات بورس کالای ایران، ۱۹ اسفند ماه جاری یک باب واحد تجاری در حال ساخت (پیشرفت فیزیکی پروژه ۵۰ درصد) با مالکیت شخص حقیقی و به مساحت ۶۳۸۲.۶۵ مترمربع عرضه خواهد شد.

۱۹ اسفند ماه؛ یک ملک تجاری در حال ساخت روی تابلوی بورس کالا می رود

بورس24 : براساس اطلاعیه عرضه بازار املاک و مستغلات بورس کالای ایران، ۱۹ اسفند ماه جاری یک باب واحد تجاری در حال ساخت (پیشرفت فیزیکی پروژه ۵۰ درصد) با مالکیت شخص حقیقی و به مساحت ۶۳۸۲.۶۵ مترمربع عرضه خواهد شد.

براساس این اطلاعیه، پروژه مجتمع تجاری و گردشگری در حال ساخت در دویست و هفتاد و دومین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۳ آذر ماه در بازار فرعی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفته بود و اکنون به مرحله عرضه رسیده است.

در امیدنامه پذیرش این ملک آمده است که کاربری این ملک تجاری بوده و مساحت عرصه ۶۳۸۲.۶۵ متر مربع و مساحت عیان ۹۴۴۱.۵ متر مربع است. مستحدثات، ابنیه و تاسیسات نیز شامل برق ۴۰۰ آمپر، آب، ۲۰۷۰ متر مربع سوله و۵۹۴۰ متر مربع در سه طبقه اسکلت بتونی است. میزان پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور ۵۰ درصد عنوان شده و قیمت پایه عرضه ۲۰۵ میلیارد و ۳۴۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تومان در نظر گرفته شده است.

این ملک که در قم، فلکه شهر قائم، بلوار خلیج فارس، قبل از خیابان کاسه گری، مجتمع تجاری جام جم شده به صورت یکجا در بورس کالای ایران عرضه می شود.

به گفته کارشناسان، ایجاد شفافیت، بازاریابی از سوی کارگزاران بازار سرمایه، نبود تشریفات مربوط به مراحل زمانبر مزایده و کشف عادلانه قیمت، دلیل استقبال از عرضه املاک در بورس کالای ایران است.

شرایط پرداخت در این معامله نیز چنین اعلام شده که ۳۰ درصد از مبلغ به صورت نقد تا ۷ روز کاری بعد از انجام معامله خواهد بود و ۵۰درصد مبلغ نیز ۲۰ روز کاری پس از واریز مرحله اول در نظر گرفته است که به طور همزمان تحویل ملک صورت گرفته و در مرحله سوم ۲۰ درصد مبلغ ۲۰ روز کاری بعد از واریز مرحله دوم انجام شده و به طور همزمان انتقال قطعی سند صورت می گیرد.

گفتنی است، پذیرش و عرضه این ملک تجاری، پس از عرضه های موفق یک واحد تجاری در شهر جدید پردیس، یک قطعه زمین بانک اقتصاد نوین در بندرعباس و یک قطعه زمین وزارت دفاع در دماوند، گامی در جهت تحکیم پیوند بازار سرمایه و مسکن و شفافیت معاملات املاک خواهد بود.

منبع: کالاخبر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24