شرکت تجارت الکترونیک پارسیان بعنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکتهای پرداخت کشور، با تکیه بر توان نیروهای متخصص و کارآمد و بهره گیری از ظرفیتهای فنی و تجاری خود موفق گردیده تا با استمرار در توسعه شبکه پذیرندگی خود در سطح کشور و با جذب نزدیک به ۵ میلیارد تراکنش پرداخت الکترونیکی بر روی شبکه پذیرندگان فروشگاهی، درگاههای پرداخت اینترنتی و موبایلی طی ده ماه نخست سال ٩٩ از رشدی معادل ۴٢.٩٩ درصد نسبت به عملکرد مدت مشابه در سال گذشته برخوردار گردد. این در حالی است که شبکه پرداخت کشور در همین مدت از رشدی به میزان ٢٢.٠۴ درصد برخوردار بوده که این مهم بیانگر عملکرد مطلوب شرکت در جذب تراکنش و دستیابی به رشدی بیش از روند معمول کشور بوده است.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان بعنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکتهای پرداخت کشور، با تکیه بر توان نیروهای متخصص و کارآمد و بهره گیری از ظرفیتهای فنی و تجاری خود موفق گردیده تا با استمرار در توسعه شبکه پذیرندگی خود در سطح کشور و با جذب نزدیک به 5 میلیارد تراکنش پرداخت الکترونیکی بر روی شبکه پذیرندگان فروشگاهی، درگاههای پرداخت اینترنتی و موبایلی طی ده ماه نخست سال 99 از رشدی معادل 42.99 درصد نسبت به عملکرد مدت مشابه در سال گذشته برخوردار گردد. این در حالی است که شبکه پرداخت کشور در همین مدت از رشدی به میزان 22.04 درصد برخوردار بوده که این مهم بیانگر عملکرد مطلوب شرکت در جذب تراکنش و دستیابی به رشدی بیش از روند معمول کشور بوده است.
عملکرد مطلوب شرکت در این مدت باعث گردیده تا سهم بازار شرکت در حوزه جذب تراکنشهای پرداخت از 16.23 درصد در پایان سال 98 به 18.48 درصد در پایان دیماه سال 99 بالغ گردد که بیانگر بیشترین رشد سهم بازار در بین شرکتهای پرداخت کشور و افزایش سهم بازار شرکت به میزان 2.25 درصد بوده است. در همین مدت نسبت بهره وری پایانه های فروشگاهی شرکت به بهرهوری پایانه های فروشگاهی کشور، به 119 درصد بالغ گردیده که این مهم به ارتقاء بهرهوری سرمایه گذاریهای شرکت در حوزه صنعت پرداخت کشور و نیز سودآوری بیشتر نسبت به سال گذشته گردیده است.
در همین راستا دکتر احمد جعفری مدیرعامل شرکت در گفتگو با خبرنگار ما گفت : شرکت در سال 99 با اقدامات گستردهای که به منظور بهره برداری هرچه بیشتر از فضای کسب کار انجام داد در حوزه پرداختهای اینترنتی و موبایلی موفق گردید تا ضمن حفظ جایگاه خود در حوزه پرداختهای فروشگاهی، با یک پله ارتقاء به رتبه نخست در پرداختهای اینترنتی و با دو پله ارتقاء به رتبه سوم در پرداختهای موبایلی دست پیدا نماید.
برنامه ریزی برای توسعه پرداخت های بدون کارت در سال 1400/ رشد 400 درصدی تراکنش های کدپرداز
وی همچنین گفت : شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با ایجاد زیرساخت بسیار مناسب برای ارائه خدمات پرداخت بدون کارت در کشور ، در صنوف فروشگاهی نسبت به سال ٩٨ در تعداد پذیرنده های مجهز به کدپرداز رشدی در حدود ۵٠٠ درصدی داشته است ، همچنین در صنف حمل نقل نیز با افزایش چشمگیر همراه بوده است و در حال حاضر بیش از ١۵ استان از جمله تهران که شامل حدود ١۴ هزار راننده می باشند، مجهز به سیستم پرداخت از طریق کدپرداز شده اند.
مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان همچنین افزود تراکنش های شرکت در حوزه کدپرداز در سال ٩٩ با رشد ۴٠٠ درصدی روبرو بوده است.
شایان ذکر است شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و نوآور در حوزه پرداخت الکترونیک در کشور با همکاری شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی تهران اقدامات موثر و گسترده ای را در زمینه فرهنگ سازی و تجهیز ناوگان تاکسیرانی به سیستم پرداخت مبتنی بر QR را به انجام رسانده است.
ورود به حوزه فیننک و استارت آپ ها
دکتر جعفری مدیرعامل در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در جهت پیشبرد و دستیابی به اهداف و چشم انداز خود، و در راستای پیشگامی در عرصه ارائه خدمات نوین پرداخت الکترونیک در کشور درصدد است با بهره گیری از توان فنی متخصصان این حوزه نسبت به راه اندازی یک مرکز با هدف سرمایه گذاری و توسعه استارت آپ های حوزه فینتک اقدام نماید و بزودی در این خصوص خبرهای خوبی را منتشر خواهد کرد .
همچنین بر اساس بررسی های انجام شده از روی گزارشات منتشر شده تجارت الکترونیک پارسیان در سایت کدال پیش بینی می شود سود امسال شرکت نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی را داشته باشد .
منبع: روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.