Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه مالی صندوق بازنشستگی با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد...

«گروه مالی صندوق بازنشستگی» وارد بازار دوم بورس می شود

بورس24 : جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی صندوق بازنشستگی با نماد «ومدیر» با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی امروز در تهران برگزار شد.

قرائت گزارش هیئت مدیره / گروه به زودی به بورس می‌آید

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گزارشی از هیئت مدیره را قرائت کرد و بیان داشت: این شرکت در سال مورد گزارش خود توانست اقدامات مثبتی در جهت تبدیل به یک هلدینگ مالی بردارد. اقتصاد جهان و قیمت کالاهای کامودیتی آینده خوبی دارد. به همین دلیل این شرکت و پرتفوی این شرکت به نظر بازدهی های خوبی را رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: این مجموعه تلاش کرده تا بتواند اقدامات خود را جهت تاسیس شرکت سبد گردانی انجام دهد. از جمله دیگر برنامه های این شرکت در پایان سال مالی 30 آذر ماه ایجاد صندوق قابل معامله صندوق ثروت، مدیریت صندوق مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی، انجام فعالیت های مربوط به پذیرش هلدینگ مالی، انجام مراحل تاسیس شرکت های تامین سرمایه و سبدگردان و تحلیل و بررسی طرح های پیشنهاد شده از سوی شرکت آتیه صبا در خصوص لیزینگ خودرو و لوازم خانگی است.

وی تاکید کرد: شرکت در سال گذشته در مجموع 6830632 میلیون ریال سود از محل خرید و فروش سهام بدست آورده است. ضمن اینکه بهای تمام شده پرتفوی غیر بورسی شرکت 3243377 میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: در سال مورد گزارش شاهد تحقق 725 درصدی بودجه بودیم. امیدواریم این رویه طی سال مالی جاری نیز اتفاق بیفتد.

وی خبر داد: این شرکت به زودی در بازار اول بورس عرضه خواهد شد. در حال حاضر امیدنامه شرکت در حال بررسی توسط شرکت بورس و در مراحل نهایی است.

قرائت گزارش حسابرسی/ اظهار نظر مقبول

در ادامه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و اظهار نظر مقبول را نسبت به صورت های مالی ارائه کرد.

افزایش سرمایه شرکت های گروه اجرایی می‌شود

در پایان رئیس مجمع خاطر نشان کرد: گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری فرآیند پذیرش خود را مدت زیادی است که انجام داده و به زودی وارد بورس خواهد شد.

وی ادامه داد: سال مالی 1399 یک سال خیلی مهم برای شرکت بود و شرکت توانست بسیاری از برنامه های خود را عملیاتی نماید. تمامی این اقدامات زمانی انجام شد که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کردیم، تاسیس ETF، تلاش برای ایجاد شرکت سبدگردان و تامین سرمایه همه و همه اتفاقات مهمی بود که شرکت را برای تبدیل شدن به یک مجموعه پویا راهنمایی می‌کرد.

این شرکت در نظر دارد تا افزایش سرمایه شرکت های زیر مجموعه را نیز جلو ببرد.

در پایان نیز به ازای هر سهم 72 تومان سود بین سهامداران تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24