Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نکته حائز اهمیت اینکه روند بازار در طول این ۱۵ روز بارها نشان از اصلاحی شدید به سرمایه گذاران داده بود اما

 به خون غلتیدن پرچمدار رمز ارزها

بورس24دانیال دارایی، تحلیگر بازار ارزهای دیجیتال می گوید، افت شدید قیمت بیت کوین بازار رمز ارزهای دیجیتال را با التهاب وحشت انگیزی مواجه کرده، به طوری که سرمایه عظیمی از نقدینگی از این بازار خروج کرد.

اهم سخنان وی بدین شرح است:

رشد حبابی و شارپی بیت کوین در ۷ فوریه از قیمت ۳۷۴۰۰ دلار که صرف حمایت ثروتمندترین مرد جهان یعنی ایلان ماسک صورت گرفت، ارزش پرچمدار رمز ارزهای دیجیتال را به قیمت نجومی و البته کاذب ۵۸۴۷۲ دلار آن هم ظرف مدت دو هفته تا تاریخ ۲۱ فوریه رساند.

نکته حائز اهمیت اینکه روند بازار در طول این ۱۵ روز بارها نشان از اصلاحی شدید به سرمایه گذاران داده بود اما عطش و تب بالای رمز ارزها بر رشد حبابی این بازار اضافه کرد.

تب خرید بیت کوین بعد از شکست مقاومت ۵۰ هزار دلاری در نهایت شکسته شد و هیجان روز اول خریداران خوابید. چرا که قیمت بالا رغبتی برای ورود نقدینگی جدید باقی نگذاشت.

هفته جاری هفته به خون غلتیدن بیت کوین و یک اصلاح عمیق را ابتدا تا قیمت ۴۷۷۵۰ تجربه کرد و سپس در ادامه روند اصلاحی قیمت ۴۵ هزار دلار را هم به خود دید.

هر چند پرچمدار رمز ارزها امروز بازگشتی ۵ هزار دلاری داشت، اما محدوده قیمتی ۴۴ تا ۴۶ هزار دلار برای این فاز بازار به شدت مهم است و در صورت شکستن این ناحیه قیمت تا ۴۰ هزار و سپس تا محدوده ۳۷ هزار می تواند کاهش یابد.

رفتار فعلی یک رفتار اصلاحی در بازار نیست، بلکه رفتار ‌برای جهت گیری فصل بعدی است.

احتمال می رود، فصل دوم سال ۲۰۲۱ فصل آرامش بازار برای رمز ارزها باشد آرامشی برای رسیدن به ابتدای فصل دوم ، همان طور که بارها اشاره شده ۴۵ روز دوم، فصل اول سال، فصلی پر خون برای بازار رمز ارزهاست.

ضمن آنکه ماه مارس، هرگز ماه رشد برای بازار کریپتو کارنسی یا همان ارزهای دیجیتال نبوده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24