Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت گروه صنعتی سدید امروز برگزار شد.

تصویب افزایش سرمایه جذاب «وسدید» در مجمع

بورس24 : مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت گروه صنعتی سدید امروز برگزار شد.

افزایش سرمایه ۶۵۳ درصدی گروه صنعتی سدید در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این شرکت به تصویب سهامداران رسید. افزایش سرمایه "وسدید" از محل تجدید ارزیابی دارایی سرمایه گذاری های بلند مدت و به منظور اصلاح ساختار مالی به میزان ۲۶.۰۰۸.۲۹۲.۰۵۴.۰۰۰ ریال به تایید رسید.

خبر تکمیلی...

صبح امروز مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت گروه صنعتی سدید به منظور تصویب افزایش سرمایه این شرکت با حضور ۷۲ درصد از سهامداران و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

در این مجمع حمدالله محمدنژاد به عنوان رییس مجمع و احمدعطار و حسین خانعلی به عنوان ناظران حضور داشتند.

امیرحسین کاوه مدیرعامل "وسدید" گفت: طی سال ۱۳۷۲ شرایطی فراهم شد که گروه صنعتی سدید به یک شرکت «هلدینگ» تبدیل گردد و در همان سال برخی معاونت‌های گروه به شخصیت های حقوقی تبدیل شده و تشکیل شرکت‌های لوله و تجهیزات سدید(سهامی عام) و سدید تدبیر صورت پذیرفت. گروه صنعتی سدید در سال ۱۳۷۵ مبادرت به سرمایه گذاری در ۵۱درصد سهام شرکت فالق صنعت (به عنوان یکی از شرکت‌های پیمانکار عمومی احداث کارخانجات شکر و …) نمود.

او در ادامه افزود: در سال ۱۳۸۰ شرکت صبا نیرو جهت ساخت نیروگاه برق بادی آغاز به کار نمود و شرکت SIG به عنوان اولین شرکت ثبت شده گروه در کشور انگلستان تاسیس و مشغول فعالیت گردید. گروه صنعتی سدید در اواخر سال ۱۳۸۱ با مشارکت شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی و شرکت پترو تکسان بمنظور انجام فعالیت‌های پیمانکاری طرح‌های صنعتی بویژه در صنایع دریایی اقدام به تاسیس شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید نمود.

مدیرعامل گروه صنعتی سدید عنوان کرد: در ادامه توسعه فعالیت ها، در سال ۱۳۸۲ گروه صنعتی سدید با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و با ۸۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، شرکت لوله‌سازی ماهشهر که در حال حاضر یکی از بزرگترین کارخانه‌های لوله‌سازی کشور است را تاسیس نمود. شرکت توسعه و احداث واحد نیروگاهی توان با موضوع فعالیت احداث نیروگاههای برق، بررسی فنی و اقتصادی پروژه‌های نیروگاهی و … در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد.

"وسدید" در ۶ماهه ابتدایی سال ۹۹ به ازای هر سهم ۶۲ریال سود محقق کرده است. در ۹ ماهه ابتدایی سال نیز دارایی های جاری شرکت ۲.۲۵۶.۵۰۱ میلیون ریال و دارایی های غیر جاری ۱۲.۷۱۴.۳۹۶ میلیون ریال بوده است. همچنین جمع حقوق صاحبان گروه سرمایه گذاری سدید نیز ۱۱.۷۱۳.۰۹۴ میلیون ریال بوده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

لازم به ذکر است که در ادامه افزایش سرمایه ۶۵۳ درصدی گروه صنعتی سدید در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این شرکت به تصویب سهامداران رسید. افزایش سرمایه "وسدید" از محل تجدید ارزیابی دارایی سرمایه گذاری های بلند مدت و به منظور اصلاح ساختار مالی به میزان ۲۶.۰۰۸.۲۹۲.۰۵۴.۰۰۰ ریال به تایید رسید.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24