Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

شرکت پاکسان تندیس زرین صنعت سلامت محور و لوح افتخار اقدامات موثر در برابر کرونا را از آن خود کرد...

پاکسان در جشنواره صنعت سلامت محور درخشید

بورس24 : شرکت پاکسان تندیس زرین صنعت سلامت محور و لوح افتخار اقدامات موثر در برابر کرونا را از آن خود کرد.

شرکت پاکسان موفق شد در چهارمین دوره جشنواره صنعت سلامت محور، تندیس زرین را به خود اختصاص دهد.

همچنین در کنار کسب تندیس زرین این دوره از جشنواره، پاکسان موفق شد در معیار تاب آوری و مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان در برابر همه گیری کووید 19، به عنوان تنها مجموعه در بین سایر شرکت کنندگان در این جشنواره لوح افتخار دریافت نماید.

این جشنواره که در چهارمین سال برگزاری خود ارتقای سلامت محصولات و خدمات و چشم انداز بهبود سیستم سلامت در صنایع کشور را مد نظر داد با حضور مقامات عالی و مسئولین بخش سلامت 28 بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

حسن بقائی، مدیر عامل با اعلام این خبر گفت: در همه دنیا صنعت و سلامت موضوعات در هم تندیده شده ای هستند که نقص یکی از عوامل می تواند دشواری های زیادی برای سلامت افراد در بعد مصرف کننده و محیط زیست به وجود آورد.

وی با اشاره به اهمیت مسئله سلامت در تولید محصولات پاکسان افزود: از آن جا که محصولات ما به طور مستقیم با سلامت و بهداشت فردی افراد در ارتباط است، موظفیم به مسائل پیرامون تولید نگاه دقیق داشته باشیم و همین امر باعث شده تمامی آئین نامه های کشوری و استانداردهای داخلی شرکت را با دقت زیادی اجرائی نماییم.

مدیر عامل پاکسان در ادامه ضمن تاکید بر الزامات سازمان های بهداشت و استاندارد در تولید، خاطر نشان کرد: پاکسان در تمامی دوره های برگزاری جشنواره صنعت سلامت محور در گروه صنایع شوینده و بهداشتی، موفق به کسب عناوین مختلف شده است. این بیانگر حرکت این مجموعه بر مدار صنعت سلامت محور و به کارگیری تمام تلاش خود برای ماندن در این مسیر است.

بقائی ضمن تشکر از پرسنل خدوم و زحمتکش این مجموعه یادآور شد: این افتخار به تمام همکاران من در پاکسان تعلق دارد و تک تک آن ها در این موفقیت سهیم هستند؛ چرا که هر یک به درستی تلاش کرده اند که در محیط کارخانه، در بخش خطوط تولید و ... تمامی قوانین مربوط به تولید را اجرا نمایند.

به گزارش پاکسان نیوز، هدف از برگزاری این جشنواره پایش، رتبه بندی، اعتباربخشی و تشویق مجموعه های برتر و سازمان های متعهد به امر سلامت در جهت معرفی آخرین دستاوردهای واحدهای سلامت ‌محور و ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت محور می باشد. همچنین فراهم آوردن زمینه حضور گسترده صاحبان صنایع در بازارهای بین المللی و انعکاس مفهوم صنعت سلامت ‌محور در سیاست های کلان کشور از دیگر اهداف این جشنواره بود.

گفتنی است، این جشنواره در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24