مدیر عامل گروه صنعتی ایرانخودرو با بیان این که انتظارات مشتریان در مقوله ایمنی و کیفیت را در محصولات جدید تامین خواهیم کرد، از ارتقای سطح کیفیت محصولات فعلی خبر داد و گفت: هر یک از محصولات ایرانخودرو دارای دستکم سه ستاره کیفیت است.
بورس24 : مدیر عامل گروه صنعتی ایرانخودرو با بیان این که انتظارات مشتریان در مقوله ایمنی و کیفیت را در محصولات جدید تامین خواهیم کرد، از ارتقای سطح کیفیت محصولات فعلی خبر داد و گفت: هر یک از محصولات ایرانخودرو دارای دستکم سه ستاره کیفیت است.
فرشاد مقیمی در آیین افتتاح مرکز تماس جدید ایرانخودرو که با حضور رییس پلیس راهور ناجا برگزار شد، با بیان این که نخستین محصول تمامایرانی با پنج ستاره کیفیت متعلق به سبد محصولات ایرانخودرو است، اظهار کرد: آن چیزی را که مشتریان از خودروساز انتظار دارند، انجام خواهیم داد.
وی از کاهش تعداد معوقات از ۲۰۰ هزار دستگاه در سال گذشته به ۱۳ هزار در حال حاضر خبر داد و گفت: به جز دو محصول، تمامی تعهدات را تا پایان سال بهروز خواهیم کرد.
مقیمی ضمن قدردانی از پلیس راهور ناجا برای اتخاذ تصمیمات به موقع و مساعدت در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان، گفت: توانستهایم شش محصول را ارتقا داده و در کنار آن، محصول جدید تارا را نیز به خودروهای تولیدی اضافه کنیم؛ این محصول تا پایان سال وارد بازار خواهد شد.
وی از دریافت مجوز شمارهگذاری نخستین محصول تارا در روز ۲۱ بهمن امسال خبر داد و گفت: پروژه تکوین این محصول در ۲۱ بهمن سال گذشته کلید خورد و دستیابی به نتایج مطلوب در کوتاهترین زمان ممکن از افتخارات ایرانخودرو است. تعهدات تارا به مشتریان نیز در موعد مقرر انجام خواهد شد.
مدیر عامل گروه صنعتی ایرانخودرو تصریح کرد: کسب پنج ستاره کیفیت را برای تارا هدفگذاری کردهایم که در سال آینده محقق خواهد شد.
وی طراحی گیربکس ششسرعته و موتور سهسیلندر را از دیگر پروژههای توسعهای ایرانخودرو خواند و گفت: آمادگی داریم تا این محصولات را در اختیار سایر خودروسازان نیز قرار دهیم.
مقیمی با بیان این که سهم بازار محصولات ایرانخودرو دیزل در سال جاری نسبت به سال ۱۳۹۶ بیش از ۱۰ برابر شده، گفت: محصولات جدیدی در حوزه خودروهای سنگین را عرضه خواهیم کرد. در حال حاضر با راهاندازی خط تولید اتوبوس پس از ۹ سال توقف، تعهدات ایجادشده را حتی زودتر از موعد انجام میدهیم که حاصل کار گروهی مجموعه کارکنان و تامینکنندگان ایرانخودرو دیزل است.
مقیمی شبکه خدمات پس از فروش و مرکز تماس ایرانخودرو را مسیر ارتباط با ۱۰ میلیون دارنده محصولات موجود ایرانخودرو در بازار دانست و گفت: زیرساخت های بسیار مناسبی برای توسعه ارتباط با مشتریان ایجاد شده که افزایش رضایتمندی آنان را دنبال می کند.
وی تصریح کرد: با راهاندازی مرکز تماس جدید ایرانخودرو و هدفگذاری تولید دستکم ۶۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال آینده در کنار عرضه ۵۰۰ هزار دستگاهی امسال، آمادگی بیشتری برای پاسخگویی به مشتریان خواهیم داشت.
گفتنی است، مرکز تماس جدید ایرانخودرو با قابلیتهای ارتقایافته و مدرن، در جهت افزایش رضایت مشتریان در رسیدگی به درخواستها و مشکلات آنان، صبح امروز با حضور رییس پلیس راهور ناجا و مدیران ارشد گروه صنعتی ایرانخودرو افتتاح شد و به بهرهبرداری رسید.
پس از بهره برداری از این مرکز، رییس پلیس راهور ناجا به اتفاق هیات همراه، از مرکز تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو بازدید کردند.
منبع: ایکوپرس
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.