Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سیدابوتراب فاضل طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، به‌عنوان مدیرعامل شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر منصوب شد. هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر یکی از هلدینگ‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (نماد بورسی وغدیر) است که شرکت‌های متعددی در حوزه آهن و فولاد، آلومینیوم، اکتشاف و تولیدات صنعتی، زیرمجموعه آن محسوب می‌شوند.

فاضل مدیرعامل هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر شد

بورس24 : سیدابوتراب فاضل طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، به‌عنوان مدیرعامل شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر منصوب شد. هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر یکی از هلدینگ‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (نماد بورسی وغدیر) است که شرکت‌های متعددی در حوزه آهن و فولاد، آلومینیوم، اکتشاف و تولیدات صنعتی، زیرمجموعه آن محسوب می‌شوند.

سیدابوتراب فاضل که نایب رئیسی هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (وصندوق)، مدیرعاملی فولاد بناب، عضویت در هیئت مدیره و قائم مقامی شرکت ذوب آهن اصفهان و … را در کارنامه دارد، یک مدیر باسابقه در صنعت فولاد محسوب می‌شود و اکنون به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر منصوب شده است.

از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: فولاد آلیاژی ایران، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، سنگ آهن گهر زمین، فولاد غدیر نی‌ریز، توسعه آهن و فولاد گل گهر، توسعه فولاد قشم، آلومینیوم جنوب، موتوژن و …

شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر به عنوان یکی از هلدینگ‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در حوزه تخصصی صنعت و معدن در سال ۱۳۹۰ تأسیس شده است. سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع و معادن محور اصلی فعالیت این شرکت است و در واقع، این هلدینگ بازوی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در حوزه صنعت و معدن محسوب می‌شود.

منبع: چیلان

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24