Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نشست مشترک رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده وزارت صمت و مدیران شرکت‌های بزرگ فولادی کشور که در بورس کالا ایران برگزار شد بود اعلام کرد : چادرملو ٢۵٠ هزار تن سنگ آهن برای تامین نیاز واحدهای فولادی به ویژه ذوب آهن اصفهان به صورت حراج باز در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

مدیرعامل چادرملو: ٢۵٠ هزار تن سنگ آهن در بورس کالا عرضه خواهیم کرد

بورس24 : ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نشست مشترک رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده وزارت صمت و مدیران شرکت‌های بزرگ فولادی کشور که در بورس کالا ایران برگزار شد بود اعلام کرد : چادرملو 250 هزار تن سنگ آهن برای تامین نیاز واحدهای فولادی به ویژه ذوب آهن اصفهان به صورت حراج باز در بورس کالا عرضه خواهد کرد

وی افزود: چادرملو ذخایر خوبی در حال اکتشاف دارد که به محض قطعی شدن، جزئیات بیشتر آن به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو با اشاره به اینکه، این شرکت همواره در جهت حفظ سرمایه های سهامداران و ایجاد ارزش در دارایی آنها خود را متعهد می داند تصریح کرد: در تصمیم گیری ها باید یک تعامل همه جانبه میان وزارت صمت، سازمان بورس و شرکت های تولیدکننده شکل بگیرد تا علاوه بر حل و فصل مسائل و مشکلات مصرف کنندگان محصولات، منافع سهامداران نیز در نظر گرفته شود .

تقی زاده تاکید کرد: چادرملو برای همکاری بیشتر با مجموعه بازار سرمایه و بورس کالا آمادگی کامل دارد و از هر گونه اقدامی که به حمایت از سرمایه های مردم در بورس منتهی شود دریغ نخواهد کرد.‌

وی با بیان اینکه ، تحریمها و کرونا نه تنها در روند تولید و برنامه های توسعه این شرکت توقف ایجاد نکرده و تنها بخشی از هزینه‌ها را افزایش داده است بلکه امسال تولیدات چادرملو فراتر از برنامه پیش بینی شده خواهد بود. کما اینکه گزارشهای ماهانه این شرکت حاکی از رکورد شکنی های متعدد در واحدهای معدنی و صنعتی چادرملو است .

بر اساس همین گزارش، در این نشست که بورس کالای ایران میزبان بود، علاوه بر همدلی و عزم مدیران فولاد برای حمایت از حقوق سهامداران، نماینده وزارت صمت بر تعامل همه جانبه این وزارتخانه با بازار سرمایه تاکید کرد. محمدعلی دهقان دهنوی رییس سازمان بورس نیز در اظهارات خود گفت: خوشبختانه اراده و رویکرد مثبتی در بین مدیران صنعت فولاد کشور وجود دارد و به عنوان وکلای میلیون‌ها سهامدار، خود را متعهد به دفاع از حقوق آنها می دانند .

در پایان این نشست، مقرر شد بیانیه‌ای برای تامل بیشتر کمیسیون صنایع مجلس در طرحهای فولادی نگارش و برای نمایندگان ارسال تا بهترین تصمیم‌ها در این حوزه با تعامل صنعتگران فولاد، بازار سرمایه، مجلس و وزارت صمت اتخاذ شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24