Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

تنوع محصولات بیمه ای و امکان دسترسی آنلاین به آنها یک روش میانبر در توسعه صنعت بیمه به شمار می رود.

رییس کل بیمه مرکزی: صنعت بیمه با خدمات آنلاین به جذابیت های جدیدی دست پیدا می کند

بورس24 : تنوع محصولات بیمه ای و امکان دسترسی آنلاین به آنها یک روش میانبر در توسعه صنعت بیمه به شمار می رود.

غلامرضا سلیمانی که در آیین اعطای پروانه کارگزاری های آنلاین و در حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه ماموریت پوشش ریسک و کاهش هزینه های مبادله را بر عهده دارد و بهره گیری از فناوری های نوین انجام این مسئولیت ها را تسریع می کند.

رئیس کل بیمه مرکزی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و قدردانی از حضور دکتر سورنا ستاری بر اهمیت تعامل صنایع کشور و فن آوران تاکید کرد و گفت: صنعتی که در مسیر توسعه حرکت می کند، رفتارهای سنتی را برنمی تابد و باید جای خود را به رویکردهای نوین بدهد.

وی از صدور کد یکتا برای چند رشته بیمه ای خبر داد و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات غیرحضوری در مراحل مختلف از صدور تا پرداخت خسارت در بالارفتن ضریب نفوذ بیمه تاثیر غیرقابل انکاری خواهد داشت.

رییس شورای عالی بیمه با تشریح فعالیت ها و دستاوردهای صنعت بیمه در دولت دوازدهم و مقایسه آن با استانداردهای بین المللی، اظهار داشت: ایران به لحاظ ضریب نفوذ بیمه در منطقه از وضعیت مطلوبی برخوردار است و در صورت شتاب بیشتر برای توسعه بیمه های زندگی، دستیابی به هدفگذاری هفت درصدی، دور از دسترس نخواهد بود.

وی افزود: برای تسریع در تحول گرایی و تحول در سرعت بخشی به فرایندهای بیمه ای به خدمات شرکت های دانش بنیان، نیاز جدی داریم.

سلیمانی در همین راستا ادامه داد: مسیر توزیع خدمات برتر از فناوری های روز می گذرد و صنعت بیمه برای جمع آوری داده های گسترده باید خود را به این فناوری ها تجهیز کند.

گفتنی است در این آیین، معاون علمی و فناوری رییس جمهور از دکتر سلیمانی به عنوان مدیری تحول گرا یاد کرد و افزایش سطح همکاری بین دو مجموعه معاونت علمی ریاست جمهوری و بیمه مرکزی را خواستار شد.

منبع: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24