Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

عضو شورای عالی بورس گفت: امیدواریم تصمیمات جدید اتخاذ شده در جلسه شورای عالی بورس بتواند معاملات بازار را به تعادل برساند و سهامداران را از نگرانی روند اصلاحی پرشتاب شاخص بورس خارج کند.

عضو شورای عالی بورس: امیدواریم تغییرات جدید بتواند بازار را به تعادل برساند

بورس24 : عضو شورای عالی بورس گفت: امیدواریم تصمیمات جدید اتخاذ شده در جلسه شورای عالی بورس بتواند معاملات بازار را به تعادل برساند و سهامداران را از نگرانی روند اصلاحی پرشتاب شاخص بورس خارج کند.

"ماشاالله عظیمی" امروز (یکشنبه) افزود: در جلسه روز گذشته شورای عالی بورس، تصمیمات مثبتی اتخاذ شد که می تواند بر تغییر مسیر معاملات بازار به سمت روند صعودی تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه اکنون همه تلاش مسوولان حاضر در بازار سرمایه و اعضای شورای عالی بورس در جهت بهبود بخشیدن روند معاملات بازار سهام و کاهش ضرر و زیان های احتمالی سهامداران است، افزود: تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شورای عالی بورس می تواند کمک کننده به سهامداران خرد باشد.

عظیمی تاکید کرد: امیدواریم تغییرات جدید اعمال شده بتواند معاملات بازار را به تعادل برساند و سهامداران را از نگرانی روند اصلاحی پرشتاب شاخص بورس خارج کند.

عضو شورای عالی بورس اظهار داشت: با وجود ریزش سنگینی که شاخص بورس تجربه کرده است اما به نظر می رسد همچنان بازار سهام در مقایسه با سایر بازارهای سرمایه گذاری بازاری مناسب، قابل اعتماد و مفید برای سرمایه گذاری باشد.

وی با اشاره به دلایل تاثیرگذار در ورود شاخص بورس به روند اصلاحی شدید گفت: افراد و مسوولین که با نیت خیر و از روی دلسوزی اقدام به تصمیم گیری و دخالت در معاملات بازار کردند به شدت بر روند بازار تاثیرگذار بودند و باعث شدند تا بازار از مسیر اصلی معاملات خود خارج شود.

عظیمی برای توصیه به سهامداران گفت: اکنون و در وضعیت فعلی نمی توان توصیه دقیقی را به سهامداران کرد اما بهتر است سرمایه گذاران با دقت بیشتری اقدام به ورود سرمایه های خود در بازار کنند و از این فرصت ها نهایت استفاده را داشته باشند.

عضو شورای عالی بورس اظهار ر داشت: بازار اکنون قابل پیش بینی نیست و بهتر است اقدامی برای ایجاد تعادل بخشی در بازار از طریق انتشار و ورود اخبار مثبت به بازار پیش آید تا از این طریق روند معاملات تغییر کند.

شب گذشته و بعد از جلسه شورای عالی بورس محمدعلی دهقان دهنوی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از تصویب چهارموضوع مهم خبر داد.

تغییر دامنه نوسان از جمله تصمیمات مهم جلسه بود و قرار بر این است تا دامنه نوسان خرید و فروش سهام از روز شنبه ۲۵ بهمن ماه به منفی دو و مثبت ۶ درصد تغییر کند.

منبع: ایرنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24