Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

خبرنگار بورس ٢۴ مطلع شد : دومین جلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار پس از تغییرات مدیریتی اخیر عصر امروز با ریاست محمد علی دهقان دهنوی در ساختمان ملاصدرا برگزار شد. گزارش خبرنگار بورس ٢۴ حاکی از آن است : در این جلسه تصمیماتی در خصوص تقویت بازارگردانی و تزریق نقدینگی از سوی حقوقی ها به بازار اتخاذ شده که جزئیات آن تا ساعتی دیگر رسما اعلام می شود. اولین جلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور رئیس جدید در میانه هفته گذشته برگزار شده بود و حالا محمد علی دهقان دهنوی در روز تعطیل ، تصمیم گیران بازار سهام را گرد هم جمع کرده تا درباره چالش های کنونی بازار سرمایه که منتج به تداوم افت قیمت سهام شده و اعتراضات سرمایه گذاران را برانگیخته تصمیم گیری شود. امید است خروجی این جلسه به تصمیماتی موثر در خصوص تعادل بخشی به معاملات بورس و فرابورس منتج شود ، چرا که در ماه های گذشته هیچ بازاری مثل بازار سهام اصلاح نکرده ، حال آن که بورس تنها بازاری بود که از سوی مسئولان برای سرمایه گذاری در آن تبلیغ و دعوت عمومی شد.

جلسه فوق العاده هیات مدیره بورس در روز جمعه!

خبرنگار بورس24 مطلع شد : دومین جلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار پس از تغییرات مدیریتی اخیر عصر امروز با ریاست محمد علی دهقان دهنوی در ساختمان ملاصدرا برگزار شد.

گزارش خبرنگار بورس24 حاکی از آن است : در این جلسه تصمیماتی در خصوص تقویت بازارگردانی و تزریق نقدینگی از سوی حقوقی ها به بازار اتخاذ شده که جزئیات آن تا ساعتی دیگر رسما" اعلام می شود.

اولین جلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور رئیس جدید در میانه هفته گذشته برگزار شده بود و حالا محمد علی دهقان دهنوی در روز تعطیل ، تصمیم گیران بازار سهام را گرد هم جمع کرده تا درباره چالش های کنونی بازار سرمایه که منتج به تداوم افت قیمت سهام شده و اعتراضات سرمایه گذاران را برانگیخته تصمیم گیری شود.

امید است خروجی این جلسه به تصمیماتی موثر در خصوص تعادل بخشی به معاملات بورس و فرابورس منتج شود ، چرا که در ماه های گذشته هیچ بازاری مثل بازار سهام اصلاح نکرده ، حال آن که بورس تنها بازاری بود که از سوی مسئولان برای سرمایه گذاری در آن تبلیغ و دعوت عمومی شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24