Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نایب رئیس مجلس گفت: در رابطه با بورس مجلس به صورت جدی وارد شد و با پیگیری ها جابه جایی مدیر بورس صورت گرفت اما در مجلس یک نگاه واحد در مورد بورس وجود ندارد.

اختلاف نظر نمایندگان مجلس درخصوص ورود قوه قضاییه به مشکلات بورس

بورس24 : سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: انسان باید در برابر مشکلات صبر داشته باشد و معنای "اصبر و صابرو" نیز به آن معنا بوده که علاوه بر صبر شخصی باید دیگران را نیز که به زحمت و یا سختی دچار شده اند، به صبر دعوت کرده و آنها را در این صبر دستگیری و کمک کند تا دچار گناه نشوند در غیر این صورت از مسلمانان نخواهیم بود.

وی با اشاره بر اینکه برخی سوال دارند که چند درصد از شعارهای سال ۵۷ تاکنون محقق شده و اگر محقق نشده مشکل و علت آن چه بوده است؟ خاطرنشان کرد: از زمان مشروطیت تاکنون دشمنان بر آن هستند که به ذهن مردم اینگونه بقبولانند که اسلام نمی تواند اصالتا حکومت ایجاد کند و این چهره های مذهبی و دینی نمی توانند اداره کشور را برعهده بگیرند چرا که اداره کشور بر مبنای علم و دانش و فناوری بوده و آدم خاص خود را می خواهد و باید فرد در کشورهای آمریکا و اروپایی تحصیل و روشنفکر شده باشد که باید آگاه و هوشیار باشیم.

وی در رابطه با بحث بورس نیز تصریح کرد: در رابطه با بورس مجلس به صورت جدی وارد شد و با پیگیری ها جابه جایی مدیر بورس صورت گرفت اما در مجلس یک نگاه واحد در مورد بورس وجود ندارد و برخی آن را تخلف و جرم می دانند و برخی موافق ورود مقام قضایی در این رابطه نیستند و معتقدند باید با سیاست اقتصادی این مشکل را مرتفع کرد.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24