Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

وزیر راه و شهرسازی از انجام نخستین پرواز برای واردات اولین محموله واکسن کرونا تا هفته آینده از روسیه خبر داد و گفت: مقدمات لازم برای انجام این پروازها انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

نخستین محموله واکسن روسی کرونا هفته آینده می رسد

بورس24 : وزیر راه و شهرسازی از انجام نخستین پرواز برای واردات اولین محموله واکسن کرونا تا هفته آینده از روسیه خبر داد و گفت: مقدمات لازم برای انجام این پروازها انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

طی روزها و هفته گذشته بارها مسئولان وزارت بهداشت از انجام شدن توافقات لازم و تایید واکسن روسی برای واردات به کشور خبر داده بودند و اعلام کردند که مطالعات لازم با بررسی همه مستندات ارسالی از کشور روسیه روی واکسن اسپوتنیک V انجام شده و به زودی این واکسن به کشور وارد می‌شود.

محمد اسلامی –وزیر راه و شهرسازی - در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس مذاکرات و هماهنگی‌های صورت گرفته تا هفته آینده نخستین پرواز برای واردات نخستین محموله واکسن کرونا انجام می شود و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی ادر پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه میزان واکسن وارد شده و پروازهای مورد نیاز برای آن چقدر است، گفت: هر مقداری که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخواهد و تایید کند به کشور وارد خواهد شد و برنامه ریزی های لازم برای انجام این پروازها صورت خواهد گرفت.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گفت: محموله اول تا هفته آینده با پروازی ویژه به کشور وارد خواهد شد و با حجم کم آغاز خواهیم کرد و در ادامه دیگر پروازها در صورت تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24