Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

کشف قیمت به مکانیسم بازار و بورس سپرده شد امروز جلسه بررسی طرح تولید پایدار زنجیره فولاد در کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار و معاونین جدید وزارت اقتصاد و صمت برگزار شد. سید جواد جهرمی معاون عملیات و نظارت بورس کالای ایران در خصوص جلسه روز جاری در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیرامون قیمت گذاری دولتی فولاد به خبرنگار بورس ۲۴ گفت : در جلسه امروز مباحث بسیار خوب و سازنده ای مطرح شد. دولت و مجلس نیز در فضای همدلی و همکاری با مشارکت بخش خصوصی قرار شد طرح مزبور را مورد بررسی و بازنگری قرار دهند.

اعلام جزئیات جدید از جلسه امروز مجلس و بورس در خصوص فولاد

بورس24 : امروز جلسه بررسی طرح تولید پایدار زنجیره فولاد در کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار و معاونین جدید وزارت اقتصاد و صمت برگزار شد.

سید جواد جهرمی معاون عملیات و نظارت بورس کالای ایران در خصوص جلسه روز جاری در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیرامون قیمت گذاری دولتی فولاد به خبرنگار بورس24 گفت : در جلسه امروز مباحث بسیار خوب و سازنده ای مطرح شد. دولت و مجلس نیز در فضای همدلی و همکاری با مشارکت بخش خصوصی قرار شد طرح مزبور را مورد بررسی و بازنگری قرار دهند.

وی گفت : با تغییرات در طرح مزبور ، منافع سهامداران در کل زنجیره در نظر گرفته خواهد شد و به گونه ای برنامه ریزی خواهد شد تا در کنار تامین نیاز بازار داخل ، بازارهای صادراتی نیز گسترش یابد.

به گفته وی ، جمع بندی جلسه امروز این بود که به جای مقررات خلق الساعه ، مکانیسم بازار و بورس قیمت را تنظیم کند و نگرانی هایی که بخشی از زنجیره در خصوص مشکلات صادراتی داشتند نیز مرتفع خواهد شد.افزون بر این با توجه به قوانین بالادستی برخی از مواد در جهت تسهیل امور اصلاح خواهد شد. بورس کالا نقش کلیدی در توسعه و شکوفایی زنجیره فولاد و تامین بازار داخل ایفا خواهد کرد و بحث مداخلات قیمتی دولت برای همیشه از بازار فولاد کنار خواهد رفت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24