Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

حسن روحانی با تاکید بر اینکه جنگ اقتصادی دشمن شکست خورده و رو به پایان است، اظهار داشت: آن جنایتکار شرور و آزاردهنده مردم اکنون رفته است و امروز شرایط ایران اسلامی برای تحولات اقتصادی، کاملا با یک ماه پیش متفاوت است.

روحانی: اگر در داخل یک‌صدا نباشیم، زمان پایان یافتن جنگ اقتصادی طولانی‌تر خواهد شد

بورس24 : حسن روحانی با تاکید بر اینکه جنگ اقتصادی دشمن شکست خورده و رو به پایان است، اظهار داشت: آن جنایتکار شرور و آزاردهنده مردم اکنون رفته است و امروز شرایط ایران اسلامی برای تحولات اقتصادی، کاملا با یک ماه پیش متفاوت است.

حسن روحانی امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت تاکید کرد: دنیا با صدای واحد از آمریکا می خواهد به تعهداتش بازگردد و ما نیز پیوسته اعلام کرده‌ایم هر زمان که شما به تعهداتتان برگردید، ساعتی دیگر ما نیز به همه تعهداتمان برمی گردیم.

روحانی در بخش ابتدایی سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در ایام مبارزات انقلاب، هر گاه احساس می‌کردیم سختی‌های مبارزه زیاد شده است، خداوند گشایشی در مسیر مبارزه ایجاد می‌کرد. انقلاب اسلامی در شرایطی پیروز شد که آمریکا و اروپا به حفظ رژیم پهلوی امید داشتند.

ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا، شکل مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت از سال‌های گذشته است، اظهارداشت: امروز از جنبه‌ای دیگر نیز جشن پیروزی انقلاب اسلامی با چند سال گذشته متفاوت است. امسال کسانی که در چند سال گذشته می‌خواستند با تروریسم و جنگ اقتصادی این انقلاب را به زانو درآورند دیگر نیستند.

وی تصریح کرد: امروز مطمئن‌تر از هر زمان دیگر هستیم که جنگ اقتصادی دشمن به شکست انجامیده و به روزهای پایانی‌اش رسیده است. این روزها به غیر از چند کشور همه دنیا یکپارچه از آمریکا می‌خواهند که به تعهداتش در برجام بازگردد. تعامل طرف‌های تجاری ایران در منطقه نیز کاملا تغییر کرده است و همه عرصه‌های اقتصادی کشور نسبت به یکی دو ماه گذشته شرایط بهتری دارند.

روحانی با اشاره به برخی آمارها از وضعیت واردات و ترخیص کالا در گمرکات کشور و نیز الکترونیکی شدن بخش عمده‌ای از تشریفات گمرکی اضافه کرد: افزایش پهنای باند اینترنت امروز علاوه بر گشایش در عرصه اقتصاد، به فضای تنفس مردم در شرایط همه‌گیری کرونا تبدیل شده است و این یکی از خدمات عظیم و ماندگار دولت بوده و بنده از وزرای ارتباطات دولت یازدهم و دوازدهم بابت تلاش‌های‌شان سپاسگزاری می‌کنم.

رئیس جمهور تصریح کرد: به حجم طرح‌هایی که در این روزها افتتاح می‌شوند نگاه کنید؛ این طرح‌ها در سخت‌ترین شرایط اقتصادی ناشی از تحریم و جنگ اقتصادی تمام عیار و در شرایطی که همه‌گیری کرونا وضعیت را سخت‌تر کرده بود انجام شده و در حال افتتاح شدن هستند.

روحانی با اشاره به برخی آمار و اطلاعات از پروژه‌های افتتاح شده و آماده افتتاح دولت خاطرنشان کرد: هر چه متحدتر باشیم، دوران تروریسم و جنگ اقتصادی تمام عیار کوتاه‌تر خواهد شد. در عوض هر چه اختلافات بیشتر باشد و بیشتر با حیثیت یکدیگر بازی کنیم سختی‌های جنگ اقتصادی طولانی‌تر خواهد بود. درست است که امروز توپ در زمین واشنگتن است، اما اگر خودمان در داخل یکصدا نباشیم، زمان پایان یافتن جنگ اقتصادی طولانی‌تر خواهد شد.

وی در ادامه از وزرای دولت خواست هم‌زمان با آغاز بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ در مجلس شورای اسلامی برای مردم توضیح دهند که چه تغییراتی در لایحه دولت ایجاد شده است. این حق مردم است که از این مسائل اطلاع داشته باشند. اگر شاکله بودجه بهم نخورد می‌توانیم با مجلس همکاری کنیم اما اگر به همین شکل جلو برود، ممکن است با مشکلاتی مواجه شویم که امیدوارم اینچنین نشود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24