Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در پی کسب چهارمین رکورد تولید ماهیانه تختال فولاد هرمزگان در سال جهش تولید، فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در پیام تبریکی به همکاران و ذینفعان این شرکت، این اتفاق مهم را سبب غرور و سربلندی دانست و اظهار داشت: تحقق این امر نشان از شایستگی و کار گروهی و صرف فعل خواستن است.

پیام مدیرعامل فولاد هرمزگان پس از کسب چهارمین رکورد تولید ماهیانه تختال در این شرکت

در پی کسب چهارمین رکورد تولید ماهیانه تختال فولاد هرمزگان در سال جهش تولید، فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در پیام تبریکی به همکاران و ذینفعان این شرکت، این اتفاق مهم را سبب غرور و سربلندی دانست و اظهار داشت: تحقق این امر نشان از شایستگی و کار گروهی و صرف فعل خواستن است. پیام مدیرعامل فولاد هرمزگان به این شرح است:

با سلام به همکاران گرامی

کسب چهارمین رکورد ماهیانه تولید تختال که در دی ماه سال جاری و بصورت پیوسته در پنج ماه اخیر رقم خورده است سبب غرور و سربلندی برای کلیه همکاران میباشد تحقق این امر نشان از شایستگی و کار گروهی و صرف فعل خواستن میباشد که در انسجام و مسئولیت پذیری و اعتقاد به بهبود مستمر شما همکاران عزیز تجلی یافته است که همانا رمز موفقیت و ماندگاری علاوه بر تلاش و کوشش ،درک متقابل از یکدیگر و استفاده موثر و حداکثری از امکانات و ....میباشد.

افتخار حاصل شده را به کلیه همکاران و پیمانکاران و سایر ذینفعان شرکت تبریک عرض نموده و انشاا.....با همت و تلاش هر چه بیشتر همچنان در مسیر تعالی و بهبود مستمر گام برداریم.

منبع: روابط عمومی فولاد هرمزگان

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24