Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

ایمان عتیقی مدیر عامل جوان گل گهر که سابقه ۱۶ ساله در بخش های مختلف گل گهر داشته است، در آیین معارفه خود به عنوان سکاندار جدید معدنی و صنعتی گل گهر در جمع مدعوین گفت...

مدیر عامل گل گهر در آیین معارفه: توسعه پایدار را به عنوان مهم ترین هدف دنبال می کنم

بورس24 : ایمان عتیقی مدیر عامل جوان گل گهر که سابقه ۱۶ ساله در بخش های مختلف گل گهر داشته است در آیین معارفه خود به عنوان سکاندار جدید معدنی و صنعتی گل گهر در جمع مدعوین گفت: توسعه پایدار مهم ترین هدف گل گهر است و باید در چارچوب برنامه ریزی های اصولی که تدوین شده است گام برداریم. چرا که ما نقش تعیین کننده ای در زنجیره فولاد داریم.

وی ضمن تشکر از مدیران قبلی گل گهر و اقدامات توسعه ای که عملیاتی کرده اند گفت: با این حجم از توسعه که در گل گهر صوزت گرفته و در ادامه نیز باید اجرایی شود باید نگاه هلدینگی را در مجموعه داشته باشیم.

او ادامه داد: اکنون گل گهر به جایگاهی رسیده است که باید نقش هلدینگ را در منطقه داشته باشیم. این اقدام نه با دید مالکیتی بلکه با استفاده از نقشه راه و خرد جمعی عملیاتی شود.

امروز آیین تکریم و معارفه مدیر عامل پیشین و مدیر عامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با حضور وجیه اله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو ، اعضای هیات مدیره گل گهر نماینده بانک سپه و سایر مقامات لشکری و کشوری استان کرمان برگزار شد.

ایمان عتیقی امروز رسما به عنوان مدیر عامل معدنی و صنعتی گل گهر معارفه شد. وی سوابقی چون عضویت در هیات مدیره ، معاون مدیر عامل و مدیر مجتمع گل گهر را در کارنامه خود دارد.

جمشید ملارحمن مدیر عامل سابق گل گهر در آیین تکریم خود گفت: در حوزه تولید موفق شدیم تا در سال اول حضور تیم مدیریتی رشد ۴ درصدی به نسبت سال ۹۷ را در سال ۹۸ محقق کردیم و در سال جاری هم تا کنون ۴ درصد رشد به نسبت سال ۹۸ ثبت کردیم و این در شرایطی بود که افزایشی در ظرفیت کارخانه نداشتیم.

وی در ادامه به پروژه های در دست اجرا نیز اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر چند ده پروژه به بهره برداری رسید و اکنون نیز ۳۳ پروژه فعال و در دست اجرا داریم، پروژه آب خلیج خوشبختانه با موفقیت به پایان رسید و اکنون آب خلیج فارس به سیرجان رسیده است و همچنان توسعه های شرکت با قدرت در دست اجراست.

مصطفی پرتوافکنان در این آیین با اشاره به ادغام چند بانک در بانک سپه و تبدیل بانک سپه به یک ابر بانک گفت: مجموعه بانک سپه همواره در تلاش بوده تا در تمام حوزه ها از جمله نفت، گاز و پتروشیمی و معدن حضور فعالی داشته تا تامین مالی لازم برای اجرای پروژه های توسعه ای کشور را عملیاتی کند.

وی ادامه داد: اکنون نیز ما به عنوان یک ابر بانک حامی ابر پروژه ها خواهیم بود و نمود این اقدامات نیز در مجموعه گل گهر مشخص است و با ظرفیت هایی که اخیرا به بانک اضافه شده است مشارکت های بهتری را در راستای توسعه پروژه های گل گهر و کشور خواهیم داشت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24