Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر کل هواشناسی استان تهران، با اشاره به کاهش پایداری جوی گفت: از بعد از ظهر پنج شنبه انباشت آلاینده‌ ها کاسته می‌ شود. وی درباره پیش‌ بینی وضعیت آب و هوایی آخر هفته گفت...

هواشناسی: کیفیت هوای تهران در ۲ روز آینده بهتر می‌ شود

بورس24 : مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به کاهش پایداری جوی گفت: از بعدازظهر پنج شنبه انباشت آلاینده‌ها کاسته می‌شود.

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با فارس درباره پیش‌ بینی وضعیت آب و هوایی آخر هفته استان اظهارکرد: از بعدازظهر پنج شنبه انباشت آلاینده‌ها کاسته و بارش پراکنده از روز جمعه پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: با استقرار جوی پایدار و آرام، آسمانی صاف تا نیمه ابری و در مناطق شهری و پرتردد غبارآلود با کاهش کیفیت هوا برای تمامی گروه‌های سنی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در توصیه‌ای به همین منظور عنوان کرد: مدیریت برای کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی آلاینده هوا را مدنظر داشته همچنین از فعالیت فیزیکی و ورزش، انجام کار سنگین در فضای باز اجتناب شود.

جلالی درباره وضعیت ۴۸ ساعت آینده مطرح کرد: از بعدازظهر پنج شنبه با کاهش پایداری جوی و وزش باد ملایم از انباشت آلاینده‌ها کاسته شده و از روز جمعه گاهی وزش باد و در مناطق شمالی استان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره میزان دما در سطح استان، خاطرنشان کرد: کمینه دمای تهران برای امشب به ۱ ، آبعلی ۱-، دماوند ۱-، شمیرانات ۲-، شهریار صفر، فیروزکوه ۶-، ورامین ۲- و لواسان ۱ خواهد رسید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24