Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

شرکت های روانکار گزارش های حسابرسی شده نیمه نخست سال ٩٩ را ارائه کردند. بر مبنای گزارش های منتشر شده، در دوره ۶ ماهه اول امسال بیشترین درآمد عملیاتی را شرکت نفت بهران با بیش از ٢٢ هزار میلیارد تومان کسب کرد. بیشترین حاشیه سود ناخالص با ٣٠ درصد مربوط به نفت پارس بود. بالاترین EPS را نفت بهران کسب کرد و برای هر سهم بیش از ٣ هزار ریال سود کنار گذاشت... در قیاس با گزارش حسابرسی شده ۶ ماهه نخست سال ٩٨ نفت پارس بالاترین جهش سودآوری را تجربه کرد. سود این شرکت با رشد قابل توجه ١٠٠ درصدی همراه شد. همچنین بیشترین تغییر مثبت حاشیه سود ناخالص نیز با ۶ درصد رشد به نفت پارس تعلق داشت...

نفت پارس ؛ سلبریتی روانکاران شد

بورس24 : شرکت های روانکار گزارش های حسابرسی شده نیمه نخست سال 99 را ارائه کردند. بر مبنای گزارش های منتشر شده، در دوره 6 ماهه اول امسال بیشترین درآمد عملیاتی را شرکت نفت بهران با بیش از 22 هزار میلیارد تومان کسب کرد. بیشترین حاشیه سود ناخالص با 30 درصد مربوط به نفت پارس بود. بالاترین EPS را نفت بهران کسب کرد و برای هر سهم بیش از 3 هزار ریال سود کنار گذاشت.
در قیاس با گزارش حسابرسی شده 6 ماهه نخست سال 98 نفت پارس بالاترین جهش سودآوری را تجربه کرد. سود این شرکت با رشد قابل توجه 100 درصدی همراه شد. همچنین بیشترین تغییر مثبت حاشیه سود ناخالص نیز با 6 درصد رشد به نفت پارس تعلق داشت.
بر این اساس بیشترین سود را نفت بهران کمترین را نفت ایرانول و بیشترین سود نسبت به شش ماهه سال گذشته را نفت پارس داشته است.
عملکرد روانکارها در بازار سرمایه چگونه بود؟ بررسی ها نشان می دهد که از ابتدای سال 99 تا روزهای پایانی دی ماه بیشترین بازدهی را شرکت نفت پارس با 186 درصد به خود اختصاص داده است. همچنین نفت سپاهان و نفت پارس بالاترین ارزش بازار را دارند.
بر مبنای بررسی هایی که بر روی گزارش های منتشر شده در سایت کدال منتشر شده و همچنین با در نظر گرفتن وضعیت بازاری روانکارها می توان شرکت نفت پارس را به عنوان برترین روانکار معرفی کرد. این شرکت علاوه بر کسب عنوان هایی همچون شناسایی بیشترین سود خالص، بیشترین جهش سود، برخورداری از بالاترین حاشیه سود ناخالص، بیشترین بازدهی در بازار سهام و ارزش بازار بالا، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی را نیز در دستور کار خود دارد که به جذابیت های آن می افزاید. همچنین شرکت به زمان بهره برداری از طرح اتان گیری بسیار نزدیک شده که این امر نیز به چشم انداز مثبت نفت پارس در آینده کمک شایانی می کند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24