Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پایان ارتباط مالی در کمتر از یک هفته از یورش حامیان دونالد ترامپ به کنگره آمریکا، گزارش‌ های رسانه‌ ای از فاصله گیری دویچه بانک و سیگنیچر بانک از مراودات تجاری با رئیس جمهور میلیاردر آمریکا خبر می دهد. دو بانک بزرگ آلمانی و آمریکایی اعلام کردند، حساب‌ های شخصی دونالد ترامپ را به دلیل رخداد‌های کنگره خواهند بست...

دو بانک بین‌ المللی، ترامپ را تحریم کردند

بورس24 : به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، دو بانک بزرگ آلمانی و آمریکایی اعلام کردند حساب‌ های شخصی دونالد ترامپ را به دلیل رخداد‌های کنگره خواهند بست.

رسوایی اخیر یورش به کنگره آمریکا دو بانک بزرگ حامی او را بر آن داشته تا به ارتباط مالی خود با رئیس جمهور کنونی آمریکا پایان دهند.

در کمتر از یک هفته از یورش حامیان دونالد ترامپ به کنگره آمریکا، گزارش‌ های رسانه‌ای حاکی از فاصله گیری دویچه بانک و سیگنیچر بانک از مراودات تجاری با رئیس جمهور میلیاردر آمریکاست.

یک مقام دویچه بانک اعلام کرد این بانک تصمیم به قطع مراودات تجاری با ترامپ و سازمان او را در دستور کار دارد. بلومبرگ بنا به محرمانه بودن رایزنی‌ها در این خصوص به نام این فرد اشاره‌ای نکرد. این در حالیست که رئیس جمهور آمریکا بیش از ۳۰۰ میلیون دلار به این بانک آلمانی مستقر در فرانکفورت بدهکار است.

سینگیچر بانک نیویورک نیز همزمان با تشدید فشار‌ها برای استعفای ترامپ از قدرت اعلام کرده به مراودات خود با سازمان ترامپ پایان می‌دهد. این درحالیست که این بانک آمریکایی سالهاست به خانواده ترامپ خدمات ارائه می‌ کند.

سخنگوی سیگنیچر بانک روز دوشنبه اعلام کرد این بانک تصمیم دارد دو حساب شخصی ترامپ را با موجودی نزدیک به ۵.۳ میلیون دلار ببندد. سیگنیچر بانک روز دوشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد بهترین اقدام در برهه کنونی استعفای رئیس  جمهور آمریکاست که به نفع کشور و ملت آمریکاست.

این تحولات از پس لرز‌های حمله اخیر به ساختمان کنگره از سوی حامیان ترامپ صورت می‌ گیرد. پیش از این توئیتر و فیس بوک نیز حساب شخصی رئیس جمهور آمریکا را مسدود کردند. موج عقب نشینی از حمایت ترامپ همزمان با طرح استیضاح او در کنگره بالا می‌ گیرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24