Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

اعلام اهداف و استراتژی ها در نشست خبری با خبرنگاران بورس ٢۴ - فرابورس ایران امروز ٢٣ دی‌ ماه ۹۹ از صندوق سرمایه‌ گذاری زرین کوروش رونمایی کرد؛ بدین ترتیب آقای دکتر سید مصطفی سید حسینی مدیر عامل شرکت سبد گردان کوروش و آقایان محمد نوربخش و دکتر عباس حسنی مدیران سرمایه‌ گذاری صندوق سهامی زرین توضیحاتی در مورد این صندوق جدید به خبرنگاران ارائه کردند...

رونمایی از صندوق سرمایه‌ گذاری زرین کوروش

بورس24 : فرابورس ایران امروز 23 دی‌ ماه ۹۹ از صندوق سرمایه‌ گذاری زرین کوروش رونمایی کرد؛ بدین ترتیب آقای دکتر سید مصطفی سید حسینی مدیر عامل شرکت سبد گردان کوروش و آقایان محمد نوربخش و دکتر عباس حسنی مدیران سرمایه‌گذاری صندوق سهامی زرین توضیحاتی در مورد این صندوق جدید به خبرنگاران ارائه کردند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ( بورس24 )، به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در نشست خبری "یک دیدار، یک عرضه" مدیرعامل شرکت سبدگردان کوروش سید مصطفی سید حسینی با اشاره به اینکه صندوق زرین کوروش از نوع قابل معامله بوده و ماهیت سهامی دارد, ، گفت: صندوق زرین کوروش در سال 1399 مجوز‌ های لازم را اخذ کرده و از امروز در حال پذیره نویسیپذیره‌نویسی آن آغاز می‌شود است. .

مدیر این صندوق، شرکت سبدگردان کوروش و است که از شرکت شرکت‌های زیر مجموعه ی گروه صنعتی گلرنگ است. اوهمچنین او همچنین ارزش صندوق زرین را 100 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در صورت تقاضا امکان افزایش سقف داریم.

مدیر عامل سبدگردان کوروش در ادامه با اشاره به اینکه صندوق زرین کوروش از جمله صندوق صندوق‌های قابل معامله در بورس است، اعلام داشت اظهار کرد که این ETF ها امروز نقش قابل توجه ای در بازار های مالی ایفا می‌ کنند و نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی روند رو به رشدی را دارند.

به گفته ی وی این نوع صندوق صندوق‌ ها، ضمن جذابیت جذابیت‌ های خاصی که برای سرمایه سرمایه‌ گذاران دارد دارد، و می می‌تواند نیاز های سرمایه گذارانآنها را با درجات متفاوتی از ریسک پذیری که دارند پوشش بدهد.

دکتر سید حسینی بر بهره‌مندی این صندوق از تیم مدیریتی و تحلیلگران متخصص که با توجه به دانش و آگاهی خود ترکیبات مناسبی از دارایی‌ها را در صندوق بسته به شرایط بازار ایجاد می‌کنند تاکید کرد و افزود: ارکان این صندوق نیز موسسه حسابرسی هوشیار ممیز به عنوان متولی، موسسه حسابرسی شاخص‌اندیشان به عنوان حسابرس و صندوق سرمایه‌گذاری بازارگردانی اکسیر سودا در نقش بازارگردان هستند.

به گفته سید حسینی، بازار سرمایه بازاری بسیار تخصصی است و به دانش مالی ویژه نیاز دارد از این رو در آینده شاهد رشد چشمگیر ETFها در بازار خواهیم بود؛ چرا که سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها ریسک کمتری از سرمایه‌گذاری مستقیم دارد.

مدیرعامل سبدگردان کوروش در خصوص صندوق سرمایه‌گذاری زرین کوروش با بیان اینکه طیفی از سرمایه‌گذاران وارد این صندوق می‌شوند که میزانی از ریسک‌پذیری دارند، اظهار کرد: منظور ما از ریسک‌پذیری، منفی نیست بلکه اگر ریسک همراه با خرد باشد، بازدهی خوبی نیز به دنبال خواهد داشت. او ابراز امیدواری کرد که این صندوق بازدهی مناسب و حتی بیشتر از بازدهی شاخص داشته باشد و گفت: اما باید در نظر گرفت پیش‌بینی دقیق بازدهی صندوق امکان‌پذیر نیست چراکه شرایط بازار و شاخص نیز به طور قطعی قابل پیش‌بینی نیست.

در بخش دیگری از این نشست خبری، محمد نوربخش مدیر سرمایه‌گذاری صندوق زرین کوروش در مورد استراتژی‌های این صندوق، عنوان کرد: در سرمایه‌گذاری‌ های صندوق، وضعیت کلان اقتصادی اعم از بحث حذف سوبسید شرکت‌های بزرگ و همچنین انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را در نظر می‌گیریم؛ ضمن آنکه در حال انجام مطالعاتی روی مسائل خارجی اعم از برجام هستیم و با توجه به در نظر گرفتن همه این موارد تلاش داریم پرتفوی متنوعی تشکیل دهیم.

در ادامه ی این نشست دکتر عباس حسنی مدیر سرمایه گذاری سرمایه‌ گذاری صندوق زرین کوروش در مورد اهداف این صندوق، گفت: صندوق سرمایه گذاری سرمایه‌ گذاری زرین کوروش، در نظر دارد با تکمیل پرتفوی متنوع و همچنین با مدیریت حرفه حرفه ای دارایی دارایی ها و تحلیل بازار توسط کارشناسان متخصص خود، بازده سرمایه گذاری سرمایه‌ گذاری متناسب با ریسک سنجیده برای سرمایه سرمایه گذاران فراهم آورد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24