Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در آیین تجلیل از صادرکنندگان کشوری، ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها مدال آور ملی صادرکنندگان سال ۱۳۹۹ ( بالاترین نشان صادرات کشور) انتخاب و منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت ، لوح و تندیس ویژه این مراسم را از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت معدن و تجارت ٢٢ دی ماه در اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی ایران دریافت نمود. منصور یزدی زاده در گفت و گویی ضمن تبریک کسب این توفیق ارزشمند به تمامی تلاشگران ذوب‌آهن و مجموعه فولاد کشور، عوامل انتخاب این شرکت را این گونه اعلام کرد:تداوم رشد صادرات ، افزایش تعداد بازارهای هدف صادراتی ، افزایش صادرات محصولات فولادی به کشورهای منطقه، آفریقایی ، آسیای جنوب شرقی ، حفظ کیفیت برتر محصولات ،برگشت بالغ بر ١٠٠% ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور ، ثبت جهانی برند و لوگوی ذوب آهن اصفهان ESCO ، ZOBESCO . مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به رشد تولید محصولات ساختمانی در کشور گفت : ذوب آهن اصفهان دو هدف عمده را مد نظر دارد که شامل تولید محصولات صنعتی جدید از جمله تولید ریل ملی و توسعه شبکه ریلی کشور و همچنین توسعه بازارهای صادراتی می باشد که تمامی تلاشگران ذوب آهن در دستیابی به این دو هدف ، نقش آفرین اصلی هستند و در حال حاضر نیز صادرات ریل که تا سال گذشته واردکننده آن بودیم آغاز شده است.

اعطای بالاترین نشان صادراتی کشور به ذوب آهن

بورس24 : در آیین تجلیل از صادرکنندگان کشوری، ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها مدال آور ملی صادرکنندگان سال ۱۳۹۹ ( بالاترین نشان صادرات کشور) انتخاب و منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت ، لوح و تندیس ویژه این مراسم را از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت معدن و تجارت 22 دی ماه در اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی ایران دریافت نمود.


منصور یزدی زاده در گفت و گویی ضمن تبریک کسب این توفیق ارزشمند به تمامی تلاشگران ذوب‌آهن و مجموعه فولاد کشور، عوامل انتخاب این شرکت را این گونه اعلام کرد:تداوم رشد صادرات ، افزایش تعداد بازارهای هدف صادراتی ، افزایش صادرات محصولات فولادی به کشورهای منطقه، آفریقایی ، آسیای جنوب شرقی ، حفظ کیفیت برتر محصولات ،برگشت بالغ بر 100% ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور ، ثبت جهانی برند و لوگوی ذوب آهن اصفهان ESCO ، ZOBESCO .
مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به رشد تولید محصولات ساختمانی در کشور گفت : ذوب آهن اصفهان دو هدف عمده را مد نظر دارد که شامل تولید محصولات صنعتی جدید از جمله تولید ریل ملی و توسعه شبکه ریلی کشور و همچنین توسعه بازارهای صادراتی می باشد که تمامی تلاشگران ذوب آهن در دستیابی به این دو هدف ، نقش آفرین اصلی هستند و در حال حاضر نیز صادرات ریل که تا سال گذشته واردکننده آن بودیم آغاز شده است.
وی در خصوص موانع توسعه صادرات گفت : در این خصوص با چالش هایی مواجه هستیم که مربوط به تحریم های ظالمانه استکبار و بعضا نیز برخی مشکلات داخلی هستیم که به لطف خدا امید است با همت و همدلی همه مسئولین این موانع برطرف گردد و رشد و شکوفایی اقتصادی و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی را در عرصه های جهانی شاهد باشیم.
این شرکت تاکنون هفت بار در سال های 1380- 1385- 1388- 1391- 1392- 1395-1397صادرکننده نمونه ملی کشور و در سال 1393 نیز صادرکننده ممتاز کشور شده بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24