Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نشست خبری بررسی شرکت سپیدار سیستم آسیا در فرابورس امروز برگزار شد.

با «سپیدار» آشنا شوید؛ سهمی که فردا عرضه اولیه می شود

بورس24 : نشست خبری بررسی شرکت سپیدار سیستم آسیا در فرابورس امروز برگزار شد.

عصر امروز حمیدرضا رنجبری مدیرعامل شرکت سپیدار سیستم آسیا در نشست خبری که به مناسبت عرضه اولیه سهام این شرکت در فرابورس برگزار شد گفت: فعالیت شرکت سپیدار سیستم آسیا که حدود یک دهه از عمر آن می‌گذرد در زمینه تحلیل و تولید نرم‌افزاهای سازمانی ویژه شرکت‌ها و اصناف است. با توجه به پشتوانه شرکت همکاران سیستم، شرکت سپیدار سیستم آسیا آشنایی خوبی با بازار مصرف داشته و هم اکنون بیش از ۴۰ هزار مشتری در سراسر کشور از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند.

او در ادامه افزود: علاوه بر اینکه شرکت‌های کوچک از نرم‌افزار «سپیدار» استفاده می‌کنند، فروشگاه‌ها در اصناف مختلفی در کشور فعالند که به نرم‌افزاهای مدیریت کسب‌وکار نیاز دارند از این رو شرکت سپیدار سیستم آسیا در پنج سال گذشته، نرم‌افزار «دشت» را به اصناف ارائه می‌کند. ۱۵ درصد از سهام این شرکت در بورس عرضه اولیه خواهد شد و تا سه ماه آینده ۱۰ درصد دیگر را هم عرضه خواهیم کرد. عمده درآمد شرکت از محصولات سپیدار بوده و محصولاتی مانند دشت و سخت افزار نیز به سبد محصولات شرکت افزوده شده است.

رنجبری بیان کرد: در حوزه آموزش فعالیت های گسترده ای داشتیم به طوری که بیش از یکصد هزار دانش پذیر از آموزش های مختلف ما بهره مند شده اند. شبکه نمایندگان سپیدار به گونه ای فعالیت می کند که با گستره زیادی در اختیار افراد قرار می گیرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط ایجاد شده به دنبال ایجاد روش های جدید در زمینه فروش هستیم.

لازم به ذکر است که حداکثر سهام قابل خریداری از سوی هر شخص حقیقی و حقوقی ۱۵ سهم بوده و تاریخ ثبت سفارش این عرضه اولیه فردا ۱۷ دی ماه خواهد بود. همچنین دامنه قیمت در ثبت سفارش نیز از مبلغ ۳۸۰۰۰ ریال تا مبلغ ۳۹۸۰۰ ریال خواهد بود.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24