Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

وجیه الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو در سومین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار با بیان این‌که افزایش سهام شرکت هاى معدنى و صادرات نشان از عملکرد موفق ما است گفت: معادن حبس شده باید به چرخه بازگشته و این نیازمند بازنگرى در روش هاى واگذارى است تا ذخایر به بهره بردارى برسد.

رییس هیات عامل ایمیدرو عنوان کرد؛ اقدامات خوب شرکت مس در حوزه اکتشافات

بورس24 : وجیه الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو در سومین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار با بیان این‌که افزایش سهام شرکت هاى معدنى و صادرات نشان از عملکرد موفق ما است گفت: معادن حبس شده باید به چرخه بازگشته و این نیازمند بازنگرى در روش هاى واگذارى است تا ذخایر به بهره بردارى برسد.

جعفری با تاکید بر این‌که باید نگاه ما و وزارت صمت به این سو برود اظهار داشت: شرکت‌هاى بزرگ مثل شرکت مس آماده همکارى در حوزه اکتشافات و معادن هستند البته شرکت مس خود در سال هاى اخیر اقدامات خوبى در حوزه اکتشافات انجام داده است.

رییس هیات‌عامل ایمیدرو با تاکید بر این‌که باید بستر خوبى براى حضور بخش خصوصى فراهم شود تا سرمایه گذارى انجام شود افزود: با سرمایه گذارى در برخى واحدها شاهد افزایش ذخایر، طرح هاى توسعه اى و اشتغالزایى بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: ما در سال گذشته شاهد رشد تولید در بخش هاى مختلف از جمله تولید مس، آلومینیوم، فولاد و... بوده ایم.

جعفری بیان کرد: ایمیدرو از سال ٩٣ به همراه تهیه و تولید توانسته 2،5 میلیارد دلار جذب سرمایه داشته است. در معدن فرصت وجود دارد و باید از چنین همایش هایى براى جذب سرمایه استفاده کنیم.

معاون وزیر صمت با بیان این‌که حوزه فلزات غیر آهنى در بخش معدن بسیار گسترده است و امروز طرح جامع طلا، زغالسنگ، مس و سرب روى انجام و در دستور کار است گفت: امروز بخشى از مشکلات ارزى از سوى صادرات بخش معدن حل شده است.

جعفری با اشاره به این‌که ما به دنبال توسعه اکتشاف در ایمیدرو هستیم گفت: امیدواریم در حوزه اکتشاف ذخایر جدیدى به بخش معدن اضافه شود. پتانسیل ما در بخش طلا و مس زیاد است و باید در این زمینه کار شود.

رییس هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر این‌که ما به دنبال تسهیل سرمایه گذارى در بخش معدن برای رشد در این بخش هستیم اظهار داشت: تامین مالى از طریق بورس برای فعال سازی این معادن نیز در دستور کار است و در این زمینه شرکتى احداث شده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش فلزات غیرآهنی گفت: باید سمت و سوى این همایش را به سمت سایر مواد معدنى مهم و استراتژى ببریم.

جعفری در ادامه تاکید کرد: نکته مهم آن است که باید خروجى این همایش جز برنامه هایى رصدى سال باشد تا توسعه هاى جدیدی را شاهد باشیم.

منبع: مس پرس

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24