Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌ غربی: با انجام بزرگترین برگردان کشور یک هزار و ٢٠٠ سایت تلفن ثابت روستایی به تلفن همراه اول گام بلندی برداشته شد و در مرحله بعدی در صدد ارتقای فناوری ارتباطی این سایت‌ها هستیم. وزارت ارتباطات توسعه اینترنت روستایی را در دو حوزه اینترنت ثابت و سیار پیگیری می‌کند که در بخش اینترنت سیار تا به امروز ابلاغ ارتقای ۵۴٩ روستا به اپراتور همراه اول و ١٨٨ روستا به ایرانسل انجام شده و این موضوع با اعزام گروهی از شرکت‌های مربوطه در استان در حال انجام است. هزینه ارتقای این سایت‌ها از محل اعتبارات دولتی و در قالب طرح خدمات عمومی اجباری (USO) تامین می‌شود.

 انجام بزرگترین برگردان کشور با همکاری همراه اول

بورس24 : مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌ غربی از ابلاغ ارتقای اینترنت ثابت ۷۵۶ روستا به اپراتور روستایی‌های وب خبر داد و گفت: در صورت تامین تجهیزات تا اردیبهشت ۱۴۰۰ روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شود.

قاسم جلیلی‌نژاد در ارومیه، با اشاره به وضعیت و شرایط آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: این استان به دلیل شرایط توپولوژیک و کوهستانی بودن دارای بیشترین تلفن ثابت بوده و این موضوع باعث ایجاد شکاف دیجیتالی بین شهر روستا شده است.

وی گفت: با انجام بزرگترین برگردان کشور یک هزار و 200 سایت تلفن ثابت روستایی به تلفن همراه اول گام ارتقای برداشته شد و در مرحله بعدی در صدد ارتقای فناوری ارتباطی این سایت‌ها هستیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان ‌غربی بیان کرد: وزارت ارتباطات توسعه اینترنت روستایی را در دو حوزه اینترنت ثابت و سیار پیگیری می‌کند که در بخش اینترنت سیار تا به امروز ابلاغ ارتقای 549 روستا به اپراتور همراه اول و 188 روستا به ایرانسل انجام شده و این موضوع با اعزام گروهی از شرکت‌های مربوطه در استان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: هزینه ارتقای این سایت‌ها از محل اعتبارات دولتی و در قالب طرح خدمات عمومی اجباری (USO) تامین می‌شود.

جلیلی‌نژاد از ابلاغ ارتقای اینترنت ثابت 756 روستا به اپراتور روستایی "های‌وب" خبر داد و گفت: در صورت تامین تجهیزات تا اردیبهشت سال آینده تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان به اینترنت پرسرعت و ثابت روستایی مجهز می‌شود.

وی افزود: دستور ارتقای فناوری ارتباطی 302 سایت به نسل سوم و چهارم تلفن همراه در آذربایجان ‌غربی با اعتبار دولتی و به پیمانکاری اپراتورهای ارتباطی صادر شده و در دست اقدام است.

مدیرکل ارتباطات آذربایجان‌ غربی افزود: بی تردید دغدغه و مشکلاتی روستائیان را در حوزه تامین زیرساخت‌های ارتباطی درک کرده و برای رفع موانع و مشکلات با تمام توان تلاش می‌کنیم.

منبع: تسنیم

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24