Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

میلاد شمس مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه گفت: نظر به رشد فعالیت های عملیاتی این شرکت و شرکت های گروه در دوره مالی نه ماهه منتهی به ٣٠ آذر ١٣٩٩، درآمدهای عملیاتی شرکت اصلی و گروه به ترتیب ٧۵ درصد و حدودا ۵۶ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه : سهم را به ارزش ذاتی خواهیم رساند

بورس24 :  مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه گفت: نظر به رشد فعالیت های عملیاتی این شرکت و شرکت های گروه در دوره مالی نه ماهه منتهی به 30 آذر 1399، درآمدهای عملیاتی شرکت اصلی و گروه به ترتیب 75 درصد و حدودا 56 درصد رشد داشته است.

میلاد شمس با اعلام این خبر و با بیان این‌که سود خالص شرکت اصلی و گروه نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل روند افزایشی داشته است اظهار داشت: بر این اساس طی این بازه زمانی شاهد رشد 39 درصد در سود خالص شرکت اصلی و حدود 400درصدی در شرکت‌های گروه بودیم.

شمس با اعلام این‌که بررسی صورت‌های مالی شرکت اصلی نیز نشان دهنده رشد 35 درصدی در EPS نسبت به مدت مشابه سال قبل است اظهار داشت: EPS شرکت‌های‌ گروه طی این بازه زمانی رشد حدود 400 درصد نسبت به نه ماهه سال ۹۸ داشته است.

وی تاکید کرد: این عملکرد صعودی بیانگر آن است که ارزش ذاتی شرکت سرمایه گذاری فراتر از قیمت فعلی آن می باشد و امکان رشد قیمت آن قابل ملاحظه است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سرچشمه در ادامه به برنامه‌های این شرکت برای افزایش سودآوری این شرکت و رشد قیمتی این سهم در بازار سرمایه اشاره کرد و بیان کرد: این شرکت در نظر دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شرکت و با استفاده از برنامه‌های متعدد شکاف قیمتی بین ارزش ذاتی و ارزش فعلی را به حداقل رسانده و سرمایه‌گذاران به سودی که انتظارش را می‌کشند دست یابند.

به گفته شمس این شرکت در حال بررسی و تحلیل آن است که لیست کلیه شرکت‌های تابعه به همراه مدارک و اطلاعات مالی و سایر اطلاعات لازم را با هدف تبدیل شخصیت حقوقی آن ها به سهامی عام در اختیار سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دهد.

وی اضافه کرد: پس از انجام مراحل مذکور، درخصوص شرکت‌هایی که شخصیت حقوقی آن ها تغییر و نزد آن سازمان به ثبت رسیدند، اقدامات لازم جهت پذیرش آن شرکت‌ها نزد شرکت‌های فرابورس یا بورس اوراق بهادار آغاز گردد.

شمس گفت: تصمیم این شرکت بر آن است تا وجوه حاصل از عرضه عمومی سهام شرکت های تابعه را صرف سرمایه گذاری در پروژه های شرکت ملی صنایع مس ایران و سایر پروژه هایی که دارای توجیه اقتصادی می باشند نماید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با اصلاحات ساختاری، سودآوری شرکت در سنوات آتی از رشد پایداری برخوردار باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24