Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت سبد گردان نوویرا پس از ثبت سه صندوق سرمایه گذاری ذوب آهن نوویرا، زمرد نوویرا ذوب آهن و طلای سرخ نوویرا، مفتخر است که اعلام کند در راستای تکمیل محصولات مالی قابل ارائه خود، توانسته است مجوز فعالیت صندوق بازارگردانی اختصاصی گسترش نوویرا (چند سهمی) را دریافت نماید. این شرکت در این گام از همراهی یکی شرکت­های بزرگ و قدیمی کشور و بازار سرمایه برخوردار بوده است. ذوب‌آهن اصفهان، شرکتی که در دو صندوق سرمایه‌گذاری ذوب‌آهن نوویرا و زمرد نوویرا ذوب‌آهن نیز دارای واحد­های سرمایه ­گذاری ممتاز بود در این صندوق نیز دارای واحد سرمایه ­گذاری ممتاز می ­باشد.

جزئیاتی از صندوق بازارگردانی گسترش نوویرا

شرکت سبد گردان نوویرا پس از ثبت سه صندوق سرمایه گذاری ذوب آهن نوویرا، زمرد نوویرا ذوب آهن و طلای سرخ نوویرا، مفتخر است که اعلام کند در راستای تکمیل محصولات مالی قابل ارائه خود، توانسته است مجوز فعالیت صندوق بازارگردانی اختصاصی گسترش نوویرا (چند سهمی) را دریافت نماید.

این شرکت در این گام از همراهی یکی شرکت­های بزرگ و قدیمی کشور و بازار سرمایه برخوردار بوده است. ذوب‌آهن اصفهان، شرکتی که در دو صندوق سرمایه‌گذاری ذوب‌آهن نوویرا و زمرد نوویرا ذوب‌آهن نیز دارای واحد­های سرمایه ­گذاری ممتاز بود در این صندوق نیز دارای واحد سرمایه ­گذاری ممتاز می ­باشد.

شرکت ذوب‌آهن اصفهان، شرکتی خوش‌نام که سیر اتفاقات و تحولات آن در چند سال گذشته به نحوی بوده است که همواره مورد توجه فعالان بازار سرمایه قرار گرفته است. تحولات پیش روی این شرکت ازجمله راه­ اندازی کوره شماره 1 با ظرفیت 800 هزار تن چدن در سال تا انتهای ماه جاری و کاهش هزینه مواد اولیه وارداتی به‌واسطه تملک معدن زغال‌سنگ سوادکوه، منجر به افزایش سودآوری این شرکت در آینده خواهد شد. افزایش سودآوری ذوب آهن در سال مالی 1399 موجب خروج آن از زیان انباشته خواهد شد؛ لذا از این پس در مجامع عمومی عادی سالیانه ذوب آهن امکان تقسیم سود وجود خواهد داشت که این مهم از نظر سهامداران و سرمایه­ گذاران هوشمند دور نخواهد ماند.

خروج این شرکت از زیان انباشته موجبات درج این نماد خوش‌نام صنعت فولاد را در کنار سایر شرکت­ های بزرگ تولید فولاد کشور در تابلوی بورس فراهم خواهد آورد. درج نماد این شرکت در تابلو اول یا دوم بورس اوراق بهادار و تأثیرگذاری آن بر شاخص کل، نظر فعالان بازار سرمایه اعم از صندوق­ های سرمایه ­گذاری، شرکت­ های سرمایه ­گذاری و ... را بیش از پیش به این شرکت جلب خواهد کرد.

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، صندوق گسترش نوویرا به صورت چند سهمی است؛ از این رو در خصوص حضور سایر شرکت ­های بورسی و فرابورسی در این صندوق مذاکراتی صورت پذیرفته که در آینده نزدیک نماد این شرکت­ ها به این صندوق اضافه خواهد شد.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24