Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد تا با ریل گذاری و هدایت‌گری صحیح و با هماهنگی و همکاری دولت، کشور را به سمت حل مشکلات مردم سوق دهیم.

قالیباف: نمی‌توان باری از روی دوش مردم برداشت مگر با هماهنگی و اتحاد میان همه مسئوولان

بورس24 : رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد تا با ریل گذاری و هدایت‌گری صحیح و با هماهنگی و همکاری دولت، کشور را به سمت حل مشکلات مردم سوق دهیم.

«محمدباقر قالیباف» درآغاز جلسه علنی امروز- یکشنبه- با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: پرستاران با کمترین امکانات بیشترین افتخارات را به ارمغان آوردند. جان ده‌ها هزار نفر از هموطنان‌ را نجات دادند و خطر را به جان خریدند تا بقیه آسیب کمتری ببینند، فداکاری پرستاران قهرمان ما در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد شد و بی‌گمان نسل‌های بعد روایت مجاهدت و ایثار پرستاران را برای فرزندان خود تعریف می‌کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی پرستاران را قهرمانان این سرزمین خواند و افزود: همه ما به شما افتخار می‌کنیم مطمئن باشید که شما را در میدان خطر تنها نخواهیم گذاشت و تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی خود را موظف می‌دانند تا از همه ظرفیت‌های مجلس برای پیگیری مطالبات شما، قهرمانان بی‌نام و نشان بهره گیرند. یاد و خاطره بیش از یکصد شهید مدافع سلامت از میان پرستاران را گرامی می‌داریم و قدردان قهرمان‌های سفیدپوش خود در جای جای ایران عزیز هستیم.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در همکاری قوای سه گانه گفت: حفظ اتحاد ملی به نفع یکدیگر را چراغ راه خود در مجلس می‌دانیم. رهبر انقلاب فرمودند که خواست مردم واحد است و کسی از میان مسئولان نباید این صدای واحد را دچار خدشه کند.

قالیباف ادامه داد: حل مشکلات معیشتی مردم را در اولویت می‌دانیم و معتقدیم که نمی‌توان باری از روی دوش مردم برداشت مگر با هماهنگی و اتحاد میان همه مسئوولان. بنابراین باید اصل مشترک منافع مردم است آنچه به نفع مردم نیست و به معیشت و منزلت اجتماعی آنها آسیب می زند را به دیوار می‌کوبیم و آنچه به مصلحت آنهاست، از زبان هر کسی گفته شود و با قلم هر کسی نوشته شود روی چشم می‌گذاریم.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش خواهیم کرد تا با ریل گذاری وهدایت گری صحیح و با هماهنگی و همکاری با دولت کشور را به سمت حل مشکلات مردم سوق دهیم.

منبع: انتخاب

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24