Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع نخبگان ایران با دعوت از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین کشور، مقدمات تاسیس انجمن ملی بلاکچین و رمز ارز را آغاز کرد. حسین قاهری دبیر اجرایی مجمع نخبگان ایران، با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته میزبان جمعی از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین در مجمع نخبگان بودیم تا با هم فکری فعالان این حوزه و شناخت مشکلات و چالش های پیش روی این صنف، انجمن ملی بلاکچین و رمز ارز را پایه گذاری کنیم.

انجمن ملی بلاکچین و رمز ارز تاسیس می شود

مجمع نخبگان ایران با دعوت از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین کشور، مقدمات تاسیس انجمن ملی بلاکچین و رمز ارز را آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار ما، حسین قاهری دبیر اجرایی مجمع نخبگان ایران، با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته میزبان جمعی از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین در مجمع نخبگان بودیم تا با هم فکری فعالان این حوزه و شناخت مشکلات و چالش های پیش روی این صنف، انجمن ملی بلاکچین و رمز ارز را پایه گذاری کنیم.
به گفته وی، در این نشست مراحل نخست تاسیس انجمن ملی بلاکچین و رمز ارز با تشکیل چهار کمیته در حوزه های مرتبط پیگیری شد.

دکتر قاهری متذکر شد: نشست مذکور که با حضور برترین صرافی های ارزهای دیجیتال کشور و دست اندرکاران این مجموعه ها برگزار شد، چهار کمیته راهبردی قانونگذاری، کمیته بانک مرکزی، کمیته مالیات و کمیته فنی تشکیل و هر کمیته با انتخاب سه عضو کار خود را آغاز کرد.
دبیر اجرایی مجمع نخبگان ایران اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد تا این کمیته ها به صورت مدون و با نظارت مجمع به رایزنی و برگزاری جلسه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی و ... بپردازند.

به گفته وی، اساسنامه این انجمن در جلسه آینده فعالان حوزه ارز دیجیتال و بلاکچین، تدوین و برای اخذ مجوز و تاییدیه های لازم به وزارت کشور ارسال خواهد شد.
دکتر قاهری خاطرنشان کرد که با توافق اعضای این نشست مقرر شد تا دبیرخانه انجمن ملی بلاکچین و رمز ارز در محل مجمع نخبگان ایران مستقر و مراحل اولیه تاسیس انجمن از این دبیرخانه پیگیری شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24