Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: خودروسازی کشور گام‌های نخست حرکت رو به جلو در بخش داخلی سازی فناوری و قطعه را برداشته و مسیر توسعه و بهبود کمی و کیفی محصولات خود را آغاز کرده است.

رییس هیات عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران: صنعت خودروسازی مسیر بهبود کیفی را آغاز کرده است

بورس24 : رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: خودروسازی کشور گام‌های نخست حرکت رو به جلو در بخش داخلی سازی فناوری و قطعه را برداشته و مسیر توسعه و بهبود کمی و کیفی محصولات خود را آغاز کرده است.

«محسن صالحی نیا » در مراسم امضای تفاهم‌نامه چهارجانبه میان گروه صنعتی ایران‌خودرو، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، صندوق بازنشستگی صدا وسیما و ایستگاه نوآوری شریف با اشاره به اظهارنظرهای مختلف درباره خودروسازی کشور افزود: با وجود همه نقد و نظرها ، واقعیت امیدوارکننده این است که خودروسازی کشور گام‌های نخست حرکت رو به جلو در بخش داخلی سازی فناوری و قطعه را برداشته و مسیر توسعه و بهبود کمی و کیفی محصولات خود را آغاز کرده است.

وی با بیان این‌که تحریم‌ها همه صنایع و کسب و کارهای مختلف از جمله خودروسازی را تحت تاثیر قرار داده، ادامه داد: در راهبرد تبدیل تهدید تحریم به فرصت، صنعت خودرو از طریق افزایش همکاری با شرکت های دانش بنیان‌ بتواند مسیر توسعه را به درستی طی کرده و محصولاتی همسو با فناوری های روز عرضه کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: ایدرو به عنوان دستگاه سیاست‌گذار از همکاری صنایع خودرو سازی با مراکز دانش بنیان حمایت می‌کند و در صدد ترغیب و فراهم آوری زمینه‌های بهم رسانی سایر شرکت‌ها از ظرفیت‌های درونزایی اقتصاد و فناوری کشور است.

صالحی نیا با ضروری خواندن همراستایی با پیشرفت‌های شتابان حوزه فناوری، گفت: ایدرو برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و اقدام‌های فناورانه، برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدتی را تدوین کرده است.

تفاهم‌نامه چهارجانبه میان گروه صنعتی ایران‌خودرو، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، صندوق بازنشستگی صدا و سیما و ایستگاه نوآوری شریف با هدف حضور موثرتر فناوری‌های نوین در صنعت خودرو به امضا رسید.

ایجاد زیر ساخت مورد نیاز جهت توسعه شرکت‌های دانش بنیان و سرمایه‌گذاری در حوزه مرتبط با صنعت خودرو و فناروی‌های وابسته محور اصلی تفاهم نامه امضا شده است .

حمایت از راه اندازی شتابدهنده تخصصی در حوزه صنعت خودرو و فناوری‌های وابسته ، حمایت از راه اندازی صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر ، حمایت از ایجاد مرکز نوآروی تخصصی جهت استقرار بیش از ۱۰۰ شرکت فعال در این صنعت و حمایت از ترویج و توسعه فروش محصولات فناورانه مرتبط از دیگر محورهای تفاهم نامه منعقده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24