دهمین دوره همایش سراسری رضایت مندی مشتری، با حضور میر محمد صادقی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران ، محمد حسین فرهنگی عضو و...
بورس24 : دهمین دوره همایش سراسری رضایت مندی مشتری با حضور دکتر میر محمد صادقی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران ، دکتر محمد حسین فرهنگی عضو و سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور ۲۶ آذر ماه در مرکز همایش های رایزن تهران برگزار شد ، ذوب آهن اصفهان توانست در این همایش لوح رضایت مندی مشتری را کسب کند.
محمد حسین فرهنگی گف : فعالان اقتصادی نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی کشور دارند و این مهم وقتی با رضایت مندی مشتری باشد می تواند به یک برند محبوب تبدیل گردد که در این صورت همیشه ماندگار خواهد بود ، رضایت مشتری می تواند یک رابطه دو سویه باشد تا بنگاه های اقتصادی فقط تولید ثروت نکنند و عوامل دیگر که مدنظر مشتری است را در تولیدات خود رعایت نمایند . وی ایجاد تناسب بین پشتیبانی و تولید ، پاسخگویی و بازخورد گرفتن از مشتری را از عوامل مهم در کسب رضایت از مصرف کننده دانست و یاد آور شد : افزایش رضایت مشتری یکی از راهکارهای تبلیغات و برندینگ می باشد .
سید حمید پورمحمدی گفت : یکی از واقعیت های تولید در بازار جهانی کسب رضایت مشتری و حصول اطمینان از رضایت در مصرف است و همیشه باید نیاز مشتری مهمترین مقصد تولید کننده باشد و این رضایت باید استمرار داشته باشد .وی افزود : مسئولیت اجتماعی همیشه انجام کارهای عام المنفعه نیست بلکه ایجاد اشتغال ، احیاء صنعت ، صیانت از محیط زیست و مشتری مداری نیز می تواند به نوعی مسئولیت اجتماعی باشد .
علیرضا عباسیان مدیر مهندسی فروش و توسعه بازار شرکت گفت : شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با تولید مقاطع ساختمانی و طویل ، انواع ریل ،آرک معدن ، کلاف های صنعتی و ساختمانی و غیره طیف وسیعی از نیاز جامعه را به لحاظ صنعتی و ساختمانی و همچنین زیر ساخت ها پوشش می دهد این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده مقاطع ساختمانی و صنعتی به عنوان یک برند جهانی شناخته شده در بازار های خارجی و داخلی به شمار می رود از این رو همواره دغدغه توجه به نیاز مشتری خود را داشته و در این راستا در کل فرایند تولید ، فروش و تحویل دیدگاه های مشتریان و ذینفعان خود را مدنظر قرار می دهد .
وی با اشاره به اینکه تولید براساس سفارش و نیاز سنجی بازار از فعالیت مستمر شرکت می باشد ، تصریح کرد : ارتقا و حفظ کیفیت محصول مطابق با بروز ترین استانداردهای ملی و جهانی همواره در ذوب آهن مورد توجه بوده و رضایت مندی بالای 75 درصد از شرکت از دیدگاه مشتریان گواه این ادعا می باشد .
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.