Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

عضو کمیسیون عمران مجلس می گوید که براساس قانون و عزم جدی دولت و مجلس، کل فولاد کشور قرار است در بورس کالا عرضه شود تا شفافیت شامل همه زنجیره تولید شده و دیگر تولیدکنندگان مجبور به تامین مواد اولیه از بازار آزاد نشوند؛ با این اقدام چشم انداز تامین مواد اولیه فولادی بازار خودرو و مسکن مطلوب خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد؛ چشم انداز مناسب بازار خودرو و مسکن با عرضه کامل فولاد در بورس کالا

بورس24 : عضو کمیسیون عمران مجلس می گوید که براساس قانون و عزم جدی دولت و مجلس، کل فولاد کشور قرار است در بورس کالا عرضه شود تا شفافیت شامل همه زنجیره تولید شده و دیگر تولیدکنندگان مجبور به تامین مواد اولیه از بازار آزاد نشوند؛ با این اقدام چشم انداز تامین مواد اولیه فولادی بازار خودرو و مسکن مطلوب خواهد بود.

شارلی انویه تکیه عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: با عرضه کل فولاد در بورس کالا، شفافیت قیمت و معاملات اتفاق می افتد و مشکل تامین مواد اولیه تولیدکنندگان مختلف از جمله تولید در بخش مسکن و خودرو به تدریج برطرف می شود. سودجویان مخالف عرضه کامل در بورس کالا این نماینده مجلس با بیان اینکه یکی مواردی که در تنظیم صحیح قیمت خودرو و مسکن تاثیر دارد موضوع قیمت محصولات فولادی است که در همین رابطه مشاهده می کنیم که سودجویان تمایلی به عرضه فولاد در بورس کالا ندارند و به دنبال شفاف سازی قیمت نیستند.

به گفته نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، باید عرضه کامل فولاد در بورس کالا رقم بخورد تا به تدریج بازار کالاهای مرتبط با فولاد ساماندهی شود. این نماینده مجلس تاکید کرد: مجلس به عنوان ناظر بر اجرای قانون، بر عرضه فولاد در بورس کالا تاکید دارد و امروز دولت نیز همراه مجلس، شفاف سازی مبادلات کالایی را مسیر اصلی مبارزه با رانت و فساد می داند که مجرا و بستر اصلی این حوزه، بورس کالاست.

انویه تکیه در ‌پایان با اشاره به افزایش قیمت مسکن گفت: قیمت مسکن تابع شرایط مختلفی است که در یک سمت آن واسطه ها و از سوی دیگر نرخ فولاد و سیمان و سایر مصالح قرار دارد که علاوه بر انجام سایر اقدامات، آن بخش از مصالح مرتبط با فولاد به واسطه عرضه در بورس ساماندهی می شود.

منبع: کالاخبر

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24