Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : نماد بازار پایه‌ای «واحیا» از ۲۸ مهرماه به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه متوقف شد و فرابورس ۱۸ آبان‌ماه تعلیق این نماد را اعلام کرد که این تعلیق دو بار دیگر تداوم یافته و طبق آخرین پیام ناظر، حداکثر تا ۲۹ آذرماه ادامه خواهد یافت. در این خصوص مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس در خصوص چرایی تعلیق نماد «واحیا» از ۱۸ آبان‌ماه تاکنون و بازگشایی آن پس از ثبت صورتجلسه مجمع پاسخ داد. مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس ایران در پاسخ به خبرنگار بورس۲۴ درخصوص دلیل ادامه تعلیق نماد معاملاتی ‌«واحیا» از سوی فرابورس، گفت: مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع و معادن احیاء سپاهان در ۳۰ مهرماه برگزار شد و به دلیل ابهاماتی که در ثبت صورتجلسه این مجمع وجود داشته، تعلیق این نماد معاملاتی ادامه یافت.

علت تعلیق نماد احیا سپاهان در فرابورس اعلام شد + شرط بازگشایی

بورس24 : نماد بازار پایه‌ای «واحیا» از ۲۸ مهرماه به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه متوقف شد و فرابورس ۱۸ آبان‌ماه تعلیق این نماد را اعلام کرد که این تعلیق دو بار دیگر تداوم یافته و طبق آخرین پیام ناظر، حداکثر تا ۲۹ آذرماه ادامه خواهد یافت. در این خصوص مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس در خصوص چرایی تعلیق نماد «واحیا» از ۱۸ آبان‌ماه تاکنون و بازگشایی آن پس از ثبت صورتجلسه مجمع پاسخ داد.

مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس ایران در پاسخ به خبرنگار بورس24 درخصوص دلیل ادامه تعلیق نماد معاملاتی ‌«واحیا» از سوی فرابورس، گفت: مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع و معادن احیاء سپاهان در ۳۰ مهرماه برگزار شد و به دلیل ابهاماتی که در ثبت صورتجلسه این مجمع وجود داشته، تعلیق این نماد معاملاتی ادامه یافت.

زهرا زارع با اشاره به این که تصمیم‌گیری در خصوص تداوم تعلیق نمادهای درج‌شده در بازار پایه فرابورس بر عهده کمیته درج فرابورس ایران قرار دارد، افزود: این کمیته به دلیل جلوگیری از مسائل و مشکلات آتی ناشی از عدم ثبت صورتجلسه مجمع «واحیا»، تصمیم بر ادامه تعلیق این نماد حاضر در تابلو زرد بازار پایه گرفت.

زارع گفت: به محض این که صورتجلسه مجمع شرکت صنایع و معادن احیاء سپاهان ثبت شود، نماد آن بازگشایی خواهد شد.

این مقام مسئول در فرابورس ایران گفت: شرکت «واحیا» نیز به فرابورس اعلام کرده است ، به زودی امور ثبت این صورتجلسه به اتمام می‌رسد و به تبع آن نماد بازگشایی می‌شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24