Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت دانشمند برجسته کشور شهید دکتر محسن فخری زاده (رضوان الله علیه) به پیشگاه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) خانواده معزز شهید و هموطنان گرانقدر، از خداوند متعال برای آن شهید سعید علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم و یقین دارم، که با موفقیت ایران اسلامی در احقاق حقوق خود در عرصه بین المللی ، خون این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان میهن به ثمر خواهد نشست و با استمرار حرکت و جهاد علمی، خیال خام دشمنان ره به جایی نخواهد برد...

پیام تسلیت مدیر عامل مس شهید باهنر به دنبال ترور دانشمند فرهیخته کشور دکتر محسن فخری زاده

بورس24 : به گزارش روابط عمومی صنایع مس شهید باهنر، به دنبال ترور دانشمند فرهیخته کشور محسن فخری زاده مدیر عامل این مجموعه صنعتی پیام تسلیتی صادر کرد.

دراین پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او به شهادت رسیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

ایران اسلامی، اکنون درغم شهادت یکی از خدوم ترین مدیران لایق و دانشمند خویش که درطول عمر پرثمرش منشاء خدماتی ارزنده بود به سوگ نشسته است . دشمنان این مرز وبوم همانگونه که پیش از این با به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی(ره) سعی در تضعیف توان دفاعی کشور داشتند، امروز نیز با این عمل ناجوانمردانه سعی در شکستن مقاومت این ملت سرافراز دارند؛ غافل از اینکه ایرانیان سربلند راه شهیدان غیور میهن را ادامه داده و تا مجازات عاملان این ترورها از پای نخواهند نشست.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت دانشمند برجسته کشور شهید دکتر محسن فخری زاده (رضوان الله علیه) به پیشگاه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) خانواده معزز شهید و هموطنان گرانقدر، از خداوند متعال برای آن شهید سعید علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم و یقین دارم که با موفقیت ایران اسلامی در احقاق حقوق خود در عرصه بین المللی ، خون این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان میهن به ثمر خواهد نشست و با استمرارحرکت و جهاد علمی، خیال خام دشمنان ره به جایی نخواهد برد.

بی‌ گمان همت دانشمندان و استادان و دانش‌پژوهان کشور، انگیزه‌ های خباثت آلود دشمنان را ناکام گذاشته و راه شهید دکتر محسن فخری‌زاده پُرشتاب تر از گذشته ادامه خواهد یافت. ان شاالله تعالی

مجید ضیائی

مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24