Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیر تولید پتکو طی سخنانی گفت: با توجه به کیفیت تولید و توانمندی های مجموعه و حجم سفارشات موجود و مناقصاتی که در آنها به طور مستمر حضور می یابیم، طی چند سال اخیر موفق شده ایم تا حجم قابل توجهی از سفارشات تولیدی را در دست اجرا داشته باشیم و به همین جهت اجرای سفارشات شیفت های کاری را افزایش دهیم، تا بتوانیم تعهدات خود را در اسرع وقت اجرایی کنیم. به گفته وی...

حجم بالای سفارشات طراحی و ساخت انواع پمپ های صنایع مختلف، در زیر مجموعه «وسدید»

بورس24 : محمد نقی پورمدیر تولید شرکت پتکو گفت: شرکت پتکو طراح و تولید کننده انواع پمپ‌ های سانترفیوژ یا گریز از مرکز به سفارش مشتریان برای انتقال سیالاتی مانند آب، نفت و هیدروکربن‌ ها جهت مصارف صنایعی مانند نیروگاه ‌ها، پالایشگاه‌ ها، پتروشیمی ‌ها، کارخانه‌ های صنایع معدنی و فلزی مانند فولاد و مس وهمچنین طراح و تولید کننده توربین های آبی بوده و بدلیل برخورداری از سطح بالایی از تکنولوژی، بهره مندی از زیرساختهای پیشرفته همچون آزمایشگاه تست پمپ، ارائه محصولاتی با کیفیت و برخوردار از استانداردهای جهانی و نیز بعنوان یک شرکت دانش بنیان در این عرصه، همواره با حجم بالایی از سفارشات کارفرمایان مرتبط روبرو می باشد.

نقی پورمدیرتولید شرکت پتکو طی گفتگویی با سایت خبری و تحلیلی بورس24 اظهار داشت: شرکت پتکو بعنوان یکی از شرکتهای تابعه گروه صنعتی سدید علاوه بر طراحی و تولید انواع پمپ و توربین، در حوزه طراحی و ساخت قطعات یدکی، نظارت بر نصب و راه اندازی، خدمات تعمیرات پس از فروش و ارائه مشاوره مهندسی نیز فعال است که منجر به افزایش تقاضا برای ارایه خدمات شرکت می گردد.

وی گفت: یکی از وجوه تمایز «پتکو» با سایر رقبا در حوزه دانش فنی و تجهیزات آزمایشگاهی است به طوری که آزمایشگاه این شرکت گواهینامه صلاحیت تست پمپ را از موسسه استاندارد ایران دارا است و بزرگترین آزمایشگاه تست پمپ در منطقه خاورمیانه می باشد.

نقی پور مدیر تولید شرکت پتکو در خصوص اقدامات تولیدی در پتکو گفت: ما جزو شرکت های تراز اول تولید انواع پمپ منطبق با استاندارد های تعیین شده در کشور هستیم و سفارشات زیادی از صنایع مختلف را دریافت و اجرا نموده ایم.

وی اظهار داشت: از طرح های شاخص در دست اجرا از سوی پتکو طراحی و ساخت بخشی از پمپ های خط انتقال نفت خام گوره به جاسک می باشد که این پروژه جزو خطوط انتقالی است که در آن نیاز به پمپ های فشار قوی می باشد که برای اولین بار از سوی ما در حال اجرا است که به همراه تولید سایر محصولات مانند پمپ های عمودی آب دریا؛ نشان دهنده توان و پتانسیل بالای شرکت پتکو در طراحی و تولید محصولات مورد نیاز صنایع پیشرو کشور در شرایط تحریمی می باشد.

نقی پور افزود: از دیگر نقاط قوت پتکو قرارداشتن در زمره شرکت های دانش بنیان می باشد که این موضوع در کنار برخورداری از سرمایه انسانی جوان و متخصص، منجر می شود، تا بتوانیم پروژه های بزرگ ملی را با بهترین کیفیت؛ اجرا نماییم.

مدیر تولید پتکو در انتها گفت: با توجه به کیفیت تولید و توانمندی های مجموعه و حجم سفارشات موجود و مناقصاتی که در آنها بطور مستمر حضور می یابیم، طی چند سال اخیر موفق شده ایم تا حجم قابل توجهی از سفارشات تولیدی را در دست اجرا داشته باشیم و جهت اجرای سفارشات شیفت های کاری را افزایش دهیم تا بتوانیم تعهدات خود را در اسرع وقت اجرایی کنیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24