Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در جوار مزار سپهبد شهید سلیمانی و با حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیر کل دادگستری استان کرمان و با حضور مدیر عامل و اعضای بسیج شرکت مس باهنر، صورت گرفت، امام جمعه کرمان ضمن تشکر...

تقدیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، از روحیه جهادی و بسیجی مدیریت و کارکنان مس باهنر

بورس24 : در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در جوار مزار سپهبد شهید سلیمانی و با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیر کل دادگستری استان کرمان و با حضور مدیر عامل و اعضای بسیج شرکت مس باهنر صورت گرفت، امام جمعه کرمان ضمن تشکر از حضور معنا دار بسیجیان این مجموعه‌ ی صنعتی در مراسم تجدید میثاق با شهیدان گفت: این هفته را به تمامی عزیزان بسیجی بویژه کارگران بسیجی مس باهنر تبریک گفته و بار دیگر با شهیدان سرافراز و امام شهیدان عهد می بندیم که با اقتدا به آنها در مسیر تحقق احکام اسلامی و اهداف انقلاب اسلامی با وحدت کلمه حرکت کنیم.

وی انگاه با اشاره به شخصیت شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی نسبت به شهادت بی‌ قرار بود و در این راه چندان مجاهدت کرد تا نهایتا به ارزوی دیرینه خویش رسید و به فیض عظیم شهادت که دائم برای رسیدن به ان دعا میکرد، نائل شد.

امام جمعه کرمان سپس به تغییرات بوجود آمده در مس باهنر اشاره و افزود: بحمدلله با حضور مدیری جهادی، متعصب و پر تلاش در این شرکت شاهد رونق بیش از پیش تولید در این مجموعه‌ صنعتی هستیم.

وی از توجه ویژه مدیریت مجموعه مس باهنر به مسایل فرهنگی نیز تشکر کرد و افزود: به تمامی کارگران شرکت مس شهید باهنر که با. روحیه جهادی برای پیشرفت و رونق تولید در این مجموعه مشغول کار هستند، خدا قوت میگویم.

گفتنی است، در ادامه مراسم مدیر عامل مس باهنر ضمن تشکر از حضور امام جمعه، موحد مدیرکل دادگستری و بابایی فرماندار استان کرمان در جمع بسیجیان این شرکت خاطر نشان کرد: هر چه از عمر شجره‌ طیبه بسیج می‌گذرد، اهمیت فرمان حضرت امام (رضوان الله علیه) مبنی بر تشکیل این نهاد مردمی و الهی بیش از پیش آشکار می‌ شود.

وی افزود: در ۴۰ سال گذشته در سایه تفکر بسیج از همه تهدیدهای خطرناک دشمن نه‌ تنها عبور کردیم بلکه بسیاری از آن‌ ها را به فرصت تبدیل کردیم.

ضیائی براستفاده از ظرفیت‌ های بزرگ بسیج در بخش‌های مختلف کشور، از جمله در عرصه کار و تولید تاکید کرد و افزود: جنگ فعلی جنگ اقتصادی و فرهنگی است، می‌ طلبد ما نیز همچون تمامی شهدا که از جان‌ مایه گذاشتند، با تلاش و کوشش و همدلی از جان‌ مایه بگذاریم، و در راه اهداف و آرمان‌ های انقلاب قدم برداریم و مایه سرافرازی مملکت شویم.

مدیر عامل مس باهنر با اشاره به شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با توجه به حضور بر مزار این شهید عزیز بیان داشت: شهید سلیمانی از جمله افرادی بود که می توان او را به عنوان یک بسیجی کامل و نمونه، الگو قرار داد.

وی شاخصه مهم شهید سلیمانی را داشتن روحیه جهادی و حضور میدانی و موثر در صحنه دانست و افزود این شهید عزیز هیچ گاه خود را در چارچوب دفتر فرماندهی و مدیریت از راه دور محدود نکرد و همین ویژگی نیز موجب موفقیت های فراوان ایشان در عرصه های پُر مخاطره‌ مبارزه با دشمنان در سالهای دفاع مقدس و پس از آن در جبهه‌ های مختلف از جمله نبرد با داعش شد.

گفتنی است، در این آیین، مدیران و کارگران بسیجی مس باهنر ، با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با آرمان‌ های امام راحل (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

منبع: روابط عمومی مس شهید باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24