Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

​ سهام شرکت ذوب آهن اصفهان امروز صف خرید سنگینی داشت که این صف خرید، بی ارتباط با اخبار مثبت این سهم نیست...

صف خرید سنگین ذوب آهن بی دلیل نیست...

بورس24 : سهام شرکت ذوب آهن اصفهان امروز صف خرید سنگینی داشت که این صف خرید، بی ارتباط با اخبار مثبت این سهم نیست.

روح الله فاضل پور مدیر راهبری شرکت ها امور مجامع و سهام شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در خصوص افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (ب) در خصوص شرکت پویش معادن ذوب آهن اصفهان به خبرنگار بورس24 گفت: همانگونه که در مجمع عادی سالانه شرکت اعلام شد ذوب آهن برنامه ریزی های لازم را جهت فراهم نمودن مقدمات ورود شرکت‌های زیر مجموعه که شامل شرکت‌های تابع و غیر تابع خود به بازار است در دست اقدام دارد که این افزایش سرمایه جهت شرکت پویش معادن ذوب آهن با مالکیت ۱۰۰ درصدی ذوب آهن اصفهان انجام گردید .

وی افزود: این افزایش سرمایه در راستای ایجاد بهبود شرایط از جمله ساختار مالی و تامین مالی مورد نیاز جهت خرید ماشین آلات مورد نیاز شرکت پویش معادن در راستای استخراج معادنی است که به تملک شرکت پویش معادن درآمده و یا در حال انجام تملک و یا اجاره آن است.

به گفته وی، همچنین این امر باعث افزایش نسبت مالکانه و بهبود نسبت های شرکت پویش معادن گردیده و شرایط مطلوبی در راستای ورود به بازار سرمایه را ایجاد می کند.

پویش معادن در راه بورس

فاضل پور گفت: در خصوص فعالیت این شرکت باید به این نکته اشاره کرد که بر اساس سیاست گذاری های انجام شده توسط مدیرعامل شرکت ذوب آهن مقرر گردیده است شرکت پویش معادن اقدام به ثبت پروانه بهره برداری و تملک معادن کوچک و متوسط در سطح کشور به خصوص معادن سنگ‌آهن نماید، که این امر موجب تامین پایدار سنگ آهن مورد نیاز شرکت ذوب آهن اصفهان و ایجاد سود متداوم و قابل ملاحظه جهت شرکت پویش معادن می گردد که پس از انجام فرایند پذیره نویسی و اقدامات پذیرش شرکت مذکور در بازار سرمایه می‌تواند دغدغه‌های سهامداران را در ارتباط با سودآوری برطرف نمایند.

وی گفت : شرکت ذوب آهن درصدد است که دارایی‌های شرکت‌های تابعه خود را افزایش داده و پس از ورود شرکت‌های مذکور به بازار سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها سهامداران آن را از منافع خوبی منتفع نماید.

عرضه اولیه و پذیره نویسی در راه است...

فاضل پور گفت: برای آماده سازی زیرساخت های لازم بر اساس شرایط خاص پذیرش سهام عادی در بازار سرمایه در سال جدید برای دو شرکت تابعه دیگر ذوب آهن در دست اقدام است و اقدامات لازم جهت ورود آنها به بازار سرمایه فراهم می‌گردد که در زمان خود از طریق سامانه کدام به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

وی گفت: در خصوص شرکت‌های غیر تابعه ذوب آهن مانند شرکت پالایش قطران فرایند پذیره نویسی در فرابورس ایران انجام گردیده و شرکت پویش بازرگان ذوب آهن مراحل ورود به بازار سرمایه را در دست اقدام دارد که مالکیت شرکت سهامی ذوب آهن در هر یک از این شرکت ها ۴۰ درصد است.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24