Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: بسیاری از حقوقی‌های متخلفی که در بازار سرمایه سوداگری کرده و موجب اختلال در اقتصاد شده‌اند، در هیئت مدیره سازمان‌ها نفوذ دارند و اجازه تهیه و ارسال گزارش تخلفاتشان به سازمان بورس را نمی‌دهند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس: حقوقی‌های متخلف، نفوذ دارند و اجازه تهیه و ارسال گزارش تخلفات را به سازمان بورس نمی‌دهند

بورس24 : عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: بسیاری از حقوقی‌های متخلفی که در بازار سرمایه سوداگری کرده و موجب اختلال در اقتصاد شده‌اند، در هیئت مدیره سازمان‌ها نفوذ دارند و اجازه تهیه و ارسال گزارش تخلفاتشان به سازمان بورس را نمی‌دهند.

محسن علیزاده با اشاره به ارسال نامه خود به قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار برای معرفی سهامداران حقوقی متخلفی که برخلاف قانون، بازارگردانی نکرده‌اند به مجلس گفت: علیرغم قید فوریت در این نامه که بیش از یک ماه از زمان ارسال آن می‌گذرد و نظر به ضرورت شناسایی حقوقی‌های متخلف در بازار سرمایه، متاسفانه تا به امروز پاسخی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار به ما ارائه نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در این راستا روز شنبه نامه دیگری به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کردم و در آن خواستار اعلام اسامی حقوقی‌های متخلفی که بازارگردانی نکرده بودند، شدم تا مجلس بتواند این اسامی را طی گزارشی به قوه قضاییه ارسال کند.

علیزاده تاکید کرد: بسیاری از حقوقی‌های متخلفی که در بازار سرمایه سوداگری کرده و موجب اختلال در اقتصاد شده‌اند، در هیئت مدیره سازمان‌ها نفوذ دارند و در این راستا اجازه تهیه و ارسال این گزارش را به سازمان بورس و اوراق بهادار نمی‌دهند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس اظهار کرد: مطمئنا ما به عنوان نمایندگان مردم وظیفه حفظ و صیانت از سرمایه‌های مردم را برعهده داریم و این موضوع را دنبال می‌کنیم تا متخلفان به سزای عمل خود برسند.

منبع: خانه ملت

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24