Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

همراه یار نام سرویس جدید همراه اول است که کاربران از طریق آن می‌توانند خدمات مربوط به سیمکارتشان را در محل دریافت کنند. همراه موبایلستان باشید تا با این سرویس بیشتر آشنا شویم.

 همراه یار، یار خوب مشترکان تلفن همراه در دوران کرونا

بورس24 :همراه یار نام سرویس جدید همراه اول است که کاربران از طریق آن می‌توانند خدمات مربوط به سیمکارتشان را در محل دریافت کنند. همراه موبایلستان باشید تا با این سرویس بیشتر آشنا شویم.

از زمانی که ویروس منحوس کرونا پدیدار شد، سبک زندگی مردم در جاهای مختلف جهان از جمله ایران تغییر کرد. مردم تمام سعی خود را می‌کنند تا امورشان را با کمترین ارتباط با سایرین انجام دهند و همین امر باعث رونق خدمات آنلاین شده است.

خرید اینترنتی، دورکاری، تماشای آنلاین فیلم به‌جای حضور در سینما و بسیاری از این قبیل موارد از جمله اتفاقاتی هستند که بعد از کرونا رشد چشم‌گیری داشته‌اند. از سوی دیگر برخی از سازمان‌ها و نهاد‌ها نیز با ارائه برخی خدمات جدید سعی کردند تا از حضور مردم در مراکز مختلف جلوگیری کنند و کار‌ها را به صورت آنلاین انجام دهند. از جمله این سازمان‌ها می‌توان به همراه اول اشاره کرد.

اپراتور اول کشور طرحی را تحت عنوان همراه‌یار آماده کرده است که در جریان آن به مشترکان این اپراتور خدمات در محل ارائه می‌شود و دیگر نیازی نیست تا افراد برای انجام برخی از کارهای مربوط به سیم‌کارت خود به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کنند. در طرح همراه یار کاربران می‌توانند ابتدا ثبت‌نام کرده و سپس با همان تعرفه خدمات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کار‌های خود را انجام دهند. التبه باید توجه داشت که کاربر در این طرح فقط هزینه ایاب و ذهاب را پرداخت می‌کند که بر اساس تعرفه سال 1399 مبلغ 20 هزار تومان است. پرداخت هزینه نیز برای کاربران سیمکارت دائمی روی قبض آن‌ها صادر می‌شود و برای کاربران اعتباری نیز از اعتبارشان کسر می‌گردد.

خدمات مختلفی در این طرح ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال مالکیت (تغییرنام) شماره تلفن همراه
  • فعالسازی سیم کارت
  • قطع مفقودی سیم کارت
  • تعویض سیم کارت
  • ترابرد به همراه اول
  • نصب و آموزش نرم‌افزار و اپلیکیشن مانند همراه من و …
  • دریافت کد محرمانه سیم کارت (pin ، puk)

استفاده از این طرح باعث می‌شود که کاربر در وقت و هزینه خود صرفه جویی کند. زیراکه حضور در دفاتر خدمات الکترونیک نیازمند هزینه تردد است و از سوی دیگر وقت زیادی نیز باید صرف شود. در شرایط فعلی هم که حضور در مکان‌های شلوغ خطر ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد، بهتر است که افراد از خدماتی نظیر همراه یار استفاده کنند.

همراه یار

البته باید توجه داشت که همراه یار فعلا در تمام ایران در دسترس نیست و تنها مراکز استان‌هایی که در نقشه بالا به رنگ فیروزه‌ای هستند در حال حاضر امکان استفاده از این سرویس را دارند. در استان‌های نارنجی رنگ نیز به‌زودی این سرویس فعال خواهد شد. همراه اول مدعی شده که همراه یار را در آینده نزدیک در مراکز تمام استان‌های کشور فعال خواهد کرد.

نظر شما در خصوص همراه یار چیست و چقدر آن را کاربردی می‌دانید؟ اگر از خدمات همراه یار استفاده کرده‌اید، نظرات خود را در خصوص آن از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان به اشتراک بگذارید.

منبع: موبایلستان

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24