بررسی آمارهای تولید کنندگان کشور نشان می دهد که مدعی عنوان «آقای دوغ» روزانه ۱۵۰ تن کمتر از پگاه تولید دارد! به گزارش...
بورس24 : بررسی آمارهای تولید کنندگان کشور نشان می دهد، که مدعی عنوان «آقای دوغ» روزانه ۱۵۰ تن کمتر از پگاه تولید دارد!
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازار گسترپگاه، با اشاره به تنوع تولیدات این شرکت گفت: شرکت صنایع شیر ایران بهصورت روزانه حدود ۱۹۰۰ تا ۲ هزار تن محصول لبنی در طول و عرض جغرافیای کشور توزیع می کند که خود نخستین تولید کننده اغلب آنها مانند ماست، دوغ و پنیر بوده است.
وی توضیح داد: در حال حاضر هر ماه حدود ۸۰۰ قلم کالای لبنی به بازار مصرف سراسر کشور عرضه می شود که ۲۰۰ قلم آن کالای پرفروش و اصلی لبنی است.
داود خسروی، در پاسخ به اینکه مدتی است برخی شرکت ها با وجود اطلاع از میزان تولید بالا و گستردگی بازار مصرف محصولات پگاه، مدعی آقایی در برخی از محصولات لبنی را دارند و حتی یکی از آنها در تبلیغات گسترده، خود را «آقای دوغ ایران» معرفی می کند، اظهار داشت: اینگونه نیست. چرا که میزان تولید دوغ درگروه پگاه هم اکنون از آقای دوغ به لحاظ تناژی بیشتر است و روزانه ۱۵۰ تن بیشتر از شرکتی که چنین ادعایی دارد، دوغ تولید می کنیم.
خسروی با تأکید بر اینکه این پیشتاز بودن فقط شامل پنیر و دوغ نیست بلکه ابداع برخی از محصولات فعلی صنعت لبنیات یا ورودشان نیز از سوی پگاه بوده است، اضافه کرد: بهعنوان نمونه پنیرUF که در گذشته به نام پنیر شبنم شناخته میشد یا ماست همزده که تولید آن را در پگاه گیلان آغاز کردیم و سپس رقبا ادامه دادند یا ماست دبهای، دوغ و پنیر لاکتیکی یا همان پنیر زیارت که در گلستان تولید شد و همچنین پنیر بلغاری که شروع تولید آن در پگاه گلپایگان بود و شرکت های لبنی دیگر پس از پگاه آن را تولید و به بازار عرضه کردند، همگی برای نخستین بار در شرکت صنایع ایران تولید و به بازار عرضه شد.
وی درباره کنترل وضعیت ماشینآلات توزیع محصول و رانندهها از نظر سلامتی و بهداشت در شرایط کرونا تصریح کرد: ماشینها در بدو ورود به شرکتهای تولیدی شست و شو شده و به پرسنل توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک، اسپری ضد عفونی کننده و الکل داده می شود و باتوجه به اینکه برخی توزیع کننده ها در خطر ابتلا به بیماری هستنند، علاوه بر اهدای این اقلام بهداشتی، مراتب پیشگیری از بیماری به آنها آموزش داده شده و اطلاعات مداوم در دسترس آنها قرار می گیرد.
به گفته خسروی وضعیت سلامت فیزیکی رانندگان نیز بررسی میشود که بیشتر این اقدامات بهطور روزانه بوده و شست و شوی ماشین ها در هر بار ورود به شرکت ها انجام می شود.
مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه درباره سلامتی محصولات توزیعی یادآور شد: محصولات بسته بندی دارد و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی وارد فروشگاه ها می شود.
او گفت: من به همه مردم و مصرف کنندگان محصولات پگاه اطمینان خاطر می دهم، که دو رسالت اصلی پگاه یکی سلامت آن و دیگری اصالت و ماندگاری محصول در همه حال رعایت می شود.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.