Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

اتکا به دارایی محور بودن و سرمایه گذاری های ارزنده بانک ایران زمین، از نگاه تحلیلی جز بانک های دارایی محور دسته بندی می شود. در این بانک شاهد سایر دارایی هایی به ارزش ٢۵١٩۴ میلیاردی هستیم، که می تواند بانک را با تحولات جدی بنیادی روبرو سازد. عمده این سایر دارایی ها شرکت و ها دارایی های ملکی بوده که ارزش بالایی داشته و جز پتانسیل های اصلی بانک برای احیا روند دسته بندی می شود، که فروش یا وارد نمودن هر یک از این شرکت ها به...

بانک ایران زمین زیر ذره بین تحلیل

بورس24 : بانک ایران زمین اگر چه در نگاه اول جز بانک های زیانده می باشد، اما با اضافه نمودن چاشنی تحلیل این بانک جز بانک های دارایی محور دسته بندی می شود.

در گزارش 6 ماهه امسال بانک به زیان انباشته 9940 میلیاردی تومانی رسیده است.

در مقابل و دیگر سوی تراز شاهد سایر دارایی هایی به ارزش 25194 میلیاردی هستیم، که می تواند کل این زیان انباشته را پوشش و حتی بانک را با تحولات جدی بنیادی تبدیل سازد.

عمده این سایر دارایی ها شرکت و ها دارایی های ملکی بوده که ارزش بالایی داشته و جز پتانسیل های اصلی بانک برای احیا روند دسته بندی می شود.

از این رقم بیش از 25 هزار میلیارد تومان دارایی بیش از 19 هزار میلیارد تومان را شرکت توسعه تجارت داتام و 3 هزار میلیارد تومان املاک تمکیلی

املاک تملیکی شرکت به شرح ذیل است که نشان می دهد، شرکت ملک های خوبی را از موسسه مولی الموحدین دریافت نموده است.

لیست بالا نیز دارایی های در دل شرکت داتام بوده که بخش اصلی دارایی های در دل بانک ایران زمین را تشکیل داده است، که حدود 7600 میلیارد تومان پروژه های ساختمانی بوده که ارزش بسیار بالایی دارد و مابقی را شرکت های فعال در زمینه های مختلف تشکیل داده است.

به عبارتی بانک ایران زمین هلدینگی از شرکت های ساختمانی و پروژه های ساختمانی و ملکی بوده؛ اگر چه در ظاهر از نظر عملیاتی زیانده است اما در دل خود سرمایه گذاری هایی ارزنده ای چه پروژه های ملکی و ساختمانی و چه شرکت های فعال داشته که فروش یا وارد نمودن هر یک از این شرکت ها به بازار سرمایه می تواند بانک ایران زمین را متحول سازد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24