Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مرتضی لطفی عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در گفت و گو با بورس ٢۴ : شرکت «تامین اندیش رفاه پردیس» به عنوان بازارگردان انتخاب و به بورس معرفی شد... نماد ما تا آخر هفته به تابلوی بورس بر می گردد ؛ به احتمال بسیار زیاد...

«شستا» سرانجام صاحب یک بازارگردان مقبول شد

بورس24 : سرانجام پس از ماه ها کش و قوس نماد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی موسوم به «شستا» صاحب بازارگردان شد.

مرتضی لطفی عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در خصوص موضوع بازارگردانی نماد شستا به خبرنگار بورس24 گفت: روز چهارشنبه گذشته با مسئولین بورس تهران جلسه ای داشتیم و امروز هم جلسه هیات مدیره برای تعیین بازارگردان و تامین اعتبار لازم برای حمایت از سهم برگزار شد.

وی گفت: خوشبختانه شرکت تامین اندیش رفاه پردیس به عنوان بازارگردان انتخاب و به بورس معرفی شد.

به گفته وی، تدابیر لازم برای حمایت از سهم شستا خصوصا برای اشخاص حقیقی و سهامداران خرد فراهم شده و امیدواریم نهایتا تا پایان هفته با توجه به نظر شرکت بورس شاهد بازگشایی نماد شستا باشیم.

لطفی افزود: ما در گذشته هم در اردیبهشت ماه و شهریور ماه بازارگردان معرفی کرده بودیم اما با توجه به اشکالاتی در انعقاد قرار داد، سازمان بورس با بازارگردان موافقت نکرد.

سهامدار عمده شستا گفت: البته سهامداران استحضار دارند که ما معادل ۱۰۰۰ میلیارد تومان در طی دو ماه گذشته، از طریق کارگزاری بانک رفاه از سهام حمایت و خریداری کردیم.

لطفی گفت: ما اعتقاد داریم باید از سهم حمایت شود به هر حال علاوه بر سهامداران حقیقی ما حدود ۳میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته و بیمه پرداز داریم که ذی نفع ما هستند و ماموریت اصلی ما حمایت از منافع آن ها است. ما در راستای حفظ و صیانت از حقوق سهامداران و بیمه شدگان و شرکای اجتماعی مان تلاش خواهیم کرد.

این مقام مسئول در مورد میزان تعهد بازار گردانی نیز به خبرنگار بورس24 گفت: ما تعهد داریم که حمایت کنیم ، در گذشته به میزان ۱۰۰۰ میلیارد تومان حمایت انجام شده، برای فاز دوم هم همین میزان پیش بینی شده است. اما مهمترین نکته این است که در صورت عدم ثبات و فراز و نشیب سهام، قائدتا اعتبار لازم برای این حمایت در نظر گرفته می شود. ما به رقم ثابتی برای حمایت نیاز نداریم باید دید در این مقطع و با توجه به شرایط بازار تشخیص و برآورد برای رسیدن به ثبات قیمت سهم چه میزان نیاز است. امیدواریم با حمایت اشخاص حقوقی و بازارگردان شاهد رشد سهام و شاخص بورس باشیم تا سهامداران خرد متضرر نشوند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24