Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه ٢٠ آبان ماه ٩٩ نشست هم اندیشی با محوریت بررسی تحولات و راهکارهای پیشبرد اهداف این شرکت با مدیران و سهامدارن برگزار کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه: امیدواریم به زودی به شاهد خبرهای مثبت باشیم

بورس24 : شرکت هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه 20 آبان ماه 99 نشست هم اندیشی با محوریت بررسی تحولات و راهکارهای پیشبرد اهداف این شرکت با مدیران و سهامدارن برگزار کرد.

در این جلسه که سهامدارن حقیقی و حقوقی حضور داشتند، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت با ارائه گزارش در خصوص وضعیت شرکت به سوالات سهامدارن پاسخ دادند.

علی ارجمدی مدیر عامل شرکت با اشاره به اینکه شرکت توانایی بالایی در اجرای طرح ها و پروژ ه ها دارد گفت : تلاش داریم با کمک همکاران این شرکت در راستای اهداف مهم هلدینگ گام برداریم و با اجرای طرح های خود به سود عملیاتی و در نهایت سود خالص 4800میلیارد ریالی برسیم.

ارجمندی خاطر نشان کرد : شرکت با توجه به پتانسیل بالایی که در اختیار دارد ، قطعا برای سهامدارن سود آوری مناسبی خواهد داشت و البته در این شرایط بازار سرمایه ؛ سهامدارن باید صبور باشند چرا که این شرکت با توجه به شرایط بنیادی خوبی که در اختیار دارد ، در آینده بازدهی بالایی نسیب سهامدارن خود می کند.

وی گفت: در راستای حمایت از سهام شرکت شرکت مس سرچشمه همچون سایر شرکت ها اقدام به بازار گردانی کرده و تامین سرمایه تمدن و کارگزاری صنعت و معدن به عنوان بازار گردان شرکت در این سهم فعال هستند. امیدواریم به زودی به خبرهای مثبت در این شرکت و حمایت سهامدارن شاهد بازدهی بالای سهم در آینده نزدیک باشیم.

منبع: روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24