Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

تمامی اهداف بانکداری الکترونیک طبق برنامه ریزی تاکنون محقق شده مجمع بانک ایران زمین، اندکی پس از ظهر روز گذشته در سالن داتام برگزار شد. ریاست این مجمع، را سلطانی رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین، بر عهده داشت. در این مجمع که به صورت آنلاین از طریق سایت بانک نیز برای سهامداران قابل مشاهده بود، مدیر عامل بانک با اشاره به این موضوع که...

مدیر عامل بانک ایران زمین در مجمع: در زمینه فعالیت های ارزی برنامه هایی جدی را در دستور کار داریم

بورس24 : مجمع بانک ایران زمین، اندکی پس از ظهر روز گذشته در سالن داتام برگزار شد. ریاست این مجمع، را سلطانی رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین، بر عهده داشت.

در این مجمع که به صورت آنلاین از طریق سایت بانک نیز برای سهامداران قابل مشاهده بود، مدیر عامل بانک با اشاره به این موضوع که در حوزه بانکداری الکترونیک تاکنون بر اساس برنامه ریزی به تمامی اهداف رسیده ایم، افزود: ما برای رشد جایگاه بانک، در میان بانک های دیگر کار بر روی حوزه بانکداری دیجیتال را در دستور کار خود قرار دادیم.

او ادامه داد: برترین راه حرکت رو به جلو بانک در این مهم نهفته بود و توانستیم در این زمینه موفق عمل کنیم. به گفته وی برای رشد و توسعه بانک، شعار بانک ایران زمین؛ بانک دیجیتال شعار ما شد.

وی افزود: مجوز فعالیت های ارزی نیز از جمله اقدامات مهمی بود، که به انجام رسید و در این بخش برنامه های توسعه ای بسیار گسترده را در دستور کار خواهیم داشت.

پور سعید اضافه کرد، یکی از بهترین خدمات ارائه شده در مرکز خدمات، به انجام رسید. در زمینه موبایل بانک و اینترنت بانک نیز به موفقیت های خوبی رسیدیم. او همچنین به ایجاد شعب، دیجیتال و مرکز خدمات نوآوری، در جهت رشد خدمات دهی بانک اشاره کرد.

مدیر عامل بانک تاکید کرد، عملکرد بر روی صدور ضمانت نامه ها نیز می تواند برای بانک راهگشا باشد و امیدواریم در این بخش افزایش قابل توجهی داشته باشیم.

او درباره میزان و مبلغ تراکنش ها چنین گفت: مجموع مبلغ تراکنش ها در نیمه دوم سال با رشد بسیار خوبی روبرو خواهد شد؛ همچنین در زمینه تجهیزات بانکداری دیجیتال حرکت های موفقی به انجام رسیده است‌‌.

وی خاطر نشان کرد، تعداد پایانه های فروشگاهی نیز عمدتا رو به افزایش است و به سمت افزایش کیفیت نیز گام برداشته ایم.

او گفت: تعداد کاربران بانکداری الکترونیک بانک به میزان قابل توجهی رسیده و راه اندازی باشگاه مشتریان نیز از اقدامات جالب توجه مجموعه بوده است. وی تاکید کرد، با استقبال مخاطبان و مشتریان بانک افق دید ما افزایش تعداد کاربران از تعداد ۲۹۰ هزار نفر فعلی به ۷۶۰ هزار نفر تا پایان سال است.

وی اضافه کرد ، برای کارت های هدیه نیز برنامه های خوبی را در دستور کار قرار داده بودیم، که در ۶ ماهه نخست سال به دلیل شیوع ویروس کرونا، نشد که آن را محقق کنیم، ام  با فراهم شدن شرایط مناسب روندی را که مد نظر بود ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، در این مجمع صورت های مالی به تصویب رسید و پس از انتخاب روزنامه رسمی، همچنین به سه مرحله مزایده عمومی بابت واگذاری سهام شرکت های خارج از زنجیره ارزش گروه اشاره شد.

در ادامه مدیران مجمع به سوالات سهامداران پاسخ دادند و در ادامه جهت رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و طولانی نشدن مجمع، شرایط برای پاسخ های طولانی تر به سوالات سهامداران در طی تماس های آتی نیز فراهم گردید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24