Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت صنایع شیر ایران، که هم اکنون با برند پگاه در میان عموم مردم شناخته می‌ شود، ۷ دهه پیش و در سال ۱۳۳۳ نخستین کارخانه...

پگاه ۶۶ ساله شد

بورس24 : شاید این روز‌ها خیلی‌ها ندانند؛ اما بسیارند کسانی که به یاد بیاورند که روزگاری خریدن پنیر هم با صف و کوپن ممکن بود! آن روز‌ها تمام شد، چون در ایران شرکتی طلایه دار و «بزرگ صنعت لبنیات» بود که سردمدار خود کفایی پنیر شد.

شرکتی که فرهنگ سازی مصرف دوغ، تولید تجهیزات مدرن ایرانی و ساخت پایانه‌های شیر برخی از دستاوردهایش است و به حق لیاقت عنوان «بزرگ» و «پدر لبنیات ایران» را دارد.

پگاه

شرکت صنایع شیر ایران در سال ۹۹ با عبور از ۶۶ سال قدمت به مرز ۶۷ سالگی خود رسیده و خاطراتش در دهه‌ های گذشته، یادآور دستاورد‌هایی است که با تلاش مردان و زنان این سرزمین و با بزرگی این نام کسب شده و در تارک صنعت لبنیات ایران مانا شده است.

شرکت صنایع شیر ایران که هم اکنون با برند پگاه در میان عموم مردم شناخته می‌ شود، ۷ دهه پیش و در سال ۱۳۳۳ نخستین کارخانه شیر پاستوریزه ایران بود که با ظرفیت ۴۵ تن در روز تاسیس شد.

شرکت شیر پاستوریزه آن روزها، هم اکنون بزرگترین شرکت صنعتی این حوزه با بیش از ۸۰۰ کد محصول است و علاوه بر برند معروف پگاه، صاحب برند‌های آبمیوه پدیده، نوشیدنی رادلر، نوشابه گیاهی زحل، شاین، آویسا، بی تا و ده‌ها برند دیگر است که در قالب هلدینگ صنایع شیر ایران و ۲۹ شرکت به مردم ایران هدیه می‌ دهد.

پگاه طلوع سلامتی برای هر ایرانی است. چرا که ۶۶ سال پیش که شرکت صنایع شیر ایران با پیشنهاد و همکاری یونیسف در ایران بنیانگذاری شد، هدف اول تولید بهداشتی لبنیات در ایران بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24