Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حدود ٩٠ درصد مشکلات روغن مایع حل شده و تنها مشکلی که فعلا وجود دارد در خصوص روغن جامد حلب ۴.۵ کیلو و ۵ کیلوست که با پیگیری هایی که انجام دادیم در صددیم تا با اختصاص ارز از سوی بانک مرکزی این مشکل نیز مرتفع شود.

روزانه ٢ هزار تن روغن مایع در کشور توزیع می شود

بورس24 : امیر هوشنگ بیرشک دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران بیش از یک هفته قبل در مصاحبه با خبرنگار بورس24 اعلام کرده بود که مشکلاتی که در خصوص تامین ارز روغن خام وجود داشت در پی جلساتی که با بانک مرکزی و وزارت صمت برگزار شد، برطرف گردید. او همچنین درباره کمبود روغن مصرفی خانوار در بازار گفته بود که شرکت بازرگانی دولتی 70 هزار تن روغن را در اختیار کارخانجات قرار داده تا آرامش دوباره به بازار بازگردد. اما بررسی های میدانی نشان می دهد که مردم همچنان در تهیه روغن با مشکل مواجه هستند. مراجعه به فروشگاه های مواد غذایی نشان می دهد که روغن خوراکی مثل گذشته به وفور یافت نمی شود.

فروش روغن دو برابر شده است

بر همین اساس خبرنگار بورس24 مجددا با امیر هوشنگ بیرشک دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران تماس گرفت و علت این موضوع را پرسید. او در پاسخ گفت: بر اساس گزارش هایی که به دست ما رسیده در حال حاضر هیچگونه مشکلی در بحث خانوار وجود ندارد.

وی تاکید کرد: آمارها نشان می دهد که ظرف 15 روز گذشته فروش روغن در فروشگاه های زنجیره ای در قیاس با 15 روز مشابه تمام زمانهای گذشته، 2 برابر شده است. حال اگر روغن در فروشگاه ها موجود نیست به دلیل تقاضاهای کاذبی است که در بازار وجود دارد و از طرفی مقصر فروشگاه ها هستند.

او بیان داشت: بر اساس پیگیری هایی که ما انجام دادیم و آمارهایی که به دست آوردیم حدود 90 درصد مشکلات روغن مایع حل شده و تنها مشکلی که فعلا وجود دارد در خصوص روغن جامد حلب 4.5 کیلو و 5 کیلوست که با پیگیری هایی که انجام دادیم در صددیم تا با اختصاص ارز از سوی بانک مرکزی این مشکل نیز مرتفع شود.

بیرشک در پایان اعلام کرد: ما روزانه 2 هزار تن روغن مایع در سراسر کشور و صرفا از طریق فروشگاه های زنجیره ای توزیع می کنیم. اخیرا فقط استانهای مرزی کشور مشکلاتی برای دسترسی به روغن داشتند که از شنبه 17 آبان ماه ظرفیت توزیع این مناطق را نیز به 1،5 برابر افزایش دادیم.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24