Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : در صورت تائید هیات مدیره ، ۵ تا ١٠ دقیقه از تایم پیش گشایش به حالت No Cancellation در می آید. محمود گودرزی معاون بورس تهران در گفت و گو با بورس ٢۴ ضمن بیان این مطلب گفت : در خصوص مشکلاتی که در پیش گشایش وجود دارد ، طبق بررسی‌هایی که انجام شده به این نتیجه رسیدیم که همانند سایر کشورهای دنیا یک دوره No Cancellation داشته باشیم ، به این معنا که اگر دوره پیش گشایش را دو قسمت بکنیم از لحاظ زمانی ، در یک قسمت معامله گران اجازه داشته باشند ، سفارش‌های خودشان را حذف و ادیت کنند ، همچنین در مرحله دیگری که به آن No Cancellation می گویند ، امکان حذف سفارش یا ادیت وجود نداشته باشد.

تائید برنامه تغییر در رویه فعلی پیش گشایش معاملات بورس

بورس24 : در صورت تائید هیات مدیره ، 5 تا 10 دقیقه از تایم پیش گشایش به حالت No Cancellation در می آید.

محمود گودرزی معاون بورس تهران در گفت و گو با بورس24 ضمن بیان این مطلب گفت : در خصوص مشکلاتی که در پیش گشایش وجود دارد ، طبق بررسی‌هایی که انجام شده به این نتیجه رسیدیم که همانند سایر کشورهای دنیا یک دوره No Cancellation داشته باشیم ، به این معنا که اگر دوره پیش گشایش را دو قسمت بکنیم از لحاظ زمانی ، در یک قسمت معامله گران اجازه داشته باشند ، سفارش‌های خودشان را حذف و ادیت کنند ، همچنین در مرحله دیگری که به آن No Cancellation می گویند ، امکان حذف سفارش یا ادیت وجود نداشته باشد.

گودرزی در برابر این سوال خبرنگار بورس24 که چه زمانی این مهم عملیاتی می شود ؛ پاسخ داد : فکر می‌کنم که ان شا الله به زودی ما بتوانیم در هیئت مدیره بورس تهران به این جمع‌بندی برسیم که دقایق پایانی منتهی به شروع معاملات را به عنوان دوره No Cancellation در نظر بگیریم و بر اساس آنچه که بورس تعیین می کند ، در یک دوره زمانی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می تواند اجازه سفارش گذاری و تغییر سفارشات وجود داشته باشد. بعد از آن بر اساس بازه زمانی که تعیین خواهد شد، ما دوره No Cancellation به مدت 5 یا 10 دقیقه خواهیم داشت.

وی گفت: رصد این موضوع هم خیلی پیچیدگی ندارد ، ان شاءالله اگر از لحاظ فنی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران هم موافقت کند ، من فکر می‌کنم که این اصلاحات دوره پیش گشایش به زودی عملیاتی شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24