Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

اما حقوقی ها از عرضه های پرحجم سهامداران خرد در نمادهای وشهر، خساپا، خودرو، وبملت، فملی، فولاد، میدکو، آریان، شپنا، وپاسار، فارس، شگویا، سمگا، شبندر، وبصادر، افرا، وسپهر، شتران و غزر استفاده کردند و تا توانستند این سهم ها را خریدند. حقوقی غزر که امروز حدود نیمی از خریدهای این سهم را انجام داد با حمایت مناسب از این سهم موجب شد تا ضمن جمع آوری صف فروش در این نماد، قیمت آن تا محدوده های مثبت رشد کند و در نتیجه قیمت پایانی سهم به درصد صفر تابلو برسد...

بورس تهران ؛ یک روز مانده به انتخابات «یِنگِه دنیا»

بورس24 : در آخرین روز معاملاتی بازار بورس ایران قبل از مشخص شدن نتیجه انتخابات امریکا ارزش کل معاملات برابر با 6 هزار و 761 میلیارد تومان بود که 4 هزار و 895 میلیارد تومان از این مبلغ توسط حقیقی ها انجام شد.

بیشترین ارزش معاملات مربوط به گروه های خودرو، بانک، شیمیایی، فلزی، سرمایه گذاری، زراعت، فرآورده های نفتی، عرضه برق، هتل و رستوران و انبوه سازی بود.

از میان شرکت ها پرمعامله ترین ها از لحاظ ریالی به ترتیب خودرو، خساپا، وشهر، وبملت، فولاد، وبصادر، خگستر، وسپهر، بپیوند، فملی، گکوثر، کحافظ، پترول، نوری، خپارس، زدشت و ذوب بودند. از لحاظ حجمی صدرنشین شرکت ها به ترتیب خودرو، خساپا، وبصادر، خگستر، وبملت، وشهر، وپارس، ونوین، ذوب، ثبهساز، خپارس، وسپهر، فولاد، پترول، شگویا، چکاپا، وپاسار، آریان، فملی و غگل بودند.

سهامداران خرد امروز حدود 870 میلیارد تومان خروج نقدینگی داشتند که به معنای ورود سرمایه توسط حقوقی هاست. بیشترین ورود پول خرد به گروه های زراعت، قند و شکر و مخابرات بود ، اما بیشترین خروج نقدینگی خرد از گروه های بانکی، خودرو، فلزی، شیمیایی، سرمایه گذاری، فرآورده های نفتی و بیمه ای بود که با حمایت حقوقی ها همراه شد.

امروز نمادهای زدشت، زکوثر، قزوین، ذوب، خاهن، حسینا، پاکشو، اوان، زبینا، شغدیر، کچاد، زمگسا و چند سهم دیگر در مرکز توجه حقیقی ها قرار داشتند ، به طوری که بیشترین جابجایی مالکیت از حقوقی به حقیقی در این سهم ها صورت گرفت.

اما حقوقی ها از عرضه های پرحجم سهامداران خرد در نمادهای وشهر، خساپا، خودرو، وبملت، فملی، فولاد، میدکو، آریان، شپنا، وپاسار، فارس، شگویا، سمگا، شبندر، وبصادر، افرا، وسپهر، شتران و غزر استفاده کردند و تا توانستند این سهم ها را خریدند. حقوقی غزر که امروز حدود نیمی از خریدهای این سهم را انجام داد با حمایت مناسب از این سهم موجب شد تا ضمن جمع آوری صف فروش در این نماد، قیمت آن تا محدوده های مثبت رشد کند و در نتیجه قیمت پایانی سهم به درصد صفر تابلو برسد.

امروز نمادهای فارس، شپنا، شتران، شبندر، فولاد و اخابر بیشترین نقش را در کاهش ارتفاع شاخص کل داشتند. بدین ترتیب شاخص کل با افت 1،20 درصدی معادل بیش از 15 هزار واحد تا محدوده 1 میلیون و 264 هزار واحد افت کرد و تلاش های نمادهایی همچون خودرو برای رشد شاخص بی نتیجه ماند. شاخص هموزن هم بیش از 2 هزار واحد کاهش یافت و با نزول 0،59 درصد به ارتفاع 372 هزار واحد رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24